0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

چینی لورین بهتره یا زرین؟ + (بررسی کامل)

نگاهی بر چینی لورین

یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده ظروف چینی در ایران که در سال 1367 شروع به کار کرد، برند چینی لورین است. این برند در ابتدا در اصفهان تاسیس شد و ظروف خود را مطابق با نیاز و سلیقه اون دوران روانه بازار کرد.

نقوش محصولات چینی لورین معمولا در دو رنگ طلایی و نقره ای هستند که در اکثر موارد کل ظرف را پوشش میدهند و معمولا طرح‌ها شبیه به هم هستند و فقط شکل چیدمان آنها فرق میکند.

چینی لورین در کل از سه پیکره دیپلمات (گرد)، سناتور (چهارگوش) و سفیر (تلفیقی از گرد و چهارگوش) تشکیل شده است؛ که طرح‌هایی شبیه ظروف کهن ایرانی دارند.

 

چینی لورین

 

معرفی چینی زرین

چینی زرین از هفت پیکره بسیار وسیع تشکیل شده است به همین دلیل همه افراد با هر سلیقه ای میتوانند سرویس مورد علاقه خود را پیدا کنند؛ چه کسانی که علاقمند به طرح و نقش‌های قدیمی هستند و چه کسانی که به ظروف کاملا مدرن علاقه مند هستند.

محصولات چینی زرین شامل انواع مختلف سرویس‌های چایخوری 6 نفره، سرویسهای غذاخوری 6 نفره و 12 نفره، سرویسهای کاپوچینو و لاته و سرویس قهوه میشوند.

چندتا از سرویس‌های زیبای چینی زرین را در ادامه میبینیم:

سرویس غذاخوری چینی زرین شهرزاد پرشیا سرمه ای 6 نفره 35 پارچه

سرویس چای خوری چینی زرین شهرزاد طرح ژئومتریکال طلایی 12 پارچه

سرویس اسپرسو چینی زرین نئوکلاسیک سفید 12 پارچه

 

پرشیا سرمه ای

 

هم‌چنین برند مطرح چینی زرین، محصولات مناسب برای کودک، محصولات هما و محصولات مکمل را نیز ارائه میدهد. محصولات هما در ابتدا برای خطوط هواپیمایی هما طراحی شده بودند، اما با توجه به داشتن سایزی کوچکتر، نمایی جذاب و خاص دارند که همین موضوع سبب شده که در منازل و شرکتها نیز قابل استفاده باشند.

علاوه بر ظاهر شیک و خاص محصولات چینی زرین، این نکته حائز اهمیت است که تمامی ظروف چینی زرین با آخرین پارامترهای فیزیکی و شیمیایی تهیه و تولید شده اند و جنس بسیار مرغوبی دارند؛ به همین دلیل مناسب برای استفاده در هر مناسبت و در هر مکانی هستند و بیننده ها را به تحسین وادار میکنند. برای مشاهده مدلهای دیگر اینجا را کلیک کنید.

در ادامه با چند مدل از خاص‌ترین ظروف چینی زرین آشنا خواهید شد:

سرویس چینی زرین نئوکلاسیک طرح آرتمیس صورتی 12 نفره 103 پارچه

سرویس چینی زرین نئوکلاسیک طرح النور 12 نفره 103 پارچه

سرویس چینی زرین نئوکلاسیک طرح گلد استون 12 نفره 103 پارچه

 

گلد استون

 

کیفیت بالای محصولات چینی زرین

همانطور که گفتیم برند چینی زرین شامل ظروف مختلف با طرح‌ها و استایلهای مختلف میشود؛ اما مهمتر از بحث زیبایی، بحث کیفیت به میان میاید.

در ادامه به مواردی میپردازیم که نشان میدهد محصولات چینی زرین با کیفیت‌ترین محصولات چینی ایرانی است:

-        این محصولات با بهترین متریال اروپایی و به روش IGD (دکور داخل لعابی) ساخته شده‌اند. در روش IGD لعاب مانند لایه ای شفاف و محافظ روی طرح‌ها و نقوش را میپوشاند که موجب درخشش فوق العاده نقوش روی ظروف میشود و مقاومت آنها را دربرابر شستشو بالا می‌برد.

-        مقاومت بسیار زیاد لعاب در برابر خش عامل مهم بعدی است. لعاب محصولات چینی زرین با درجه سختی 5.5 موهس یکی از سخت‌ترین لعابها در نوع خود بشمار میرود. این لعاب از یک سو جلوه درخشان و دلنشینی را برای سالیان دراز حفظ میکند و از سوی دیگر سهولت در شستشو را به ارمغان میاورد.

-        از آنجایی که محصولات چینی زرین از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه وارداتی تهیه شده اند و در بهترین آزمایشگاه‌های سرامیک ایران تهیه شده اند؛ بسیار در مقابل ضربه مقاوم هستند.

 بیشتر بخوانید: معرفی پر فروش‌ترین مدل چینی زرین در 1403

فرانسیس صورتی

 

چرا چینی زرین؟

محصولات چینی زرین حاصل هم افزایی بی نقص هنر طراحی و فناوری تولید هستند و همانطور که گفتیم شامل انواع و اقسام سرویس با رنگها و استایل‌های مختلف میشوند.

هم‌چنین کمپانی چینی زرین محصولات مکمل زیادی نیز دارد؛ مثل انواع ظروف پذیرایی، قاب و قدح، دیس لازانیا، دیس پیتزا، پارچ یا نعلبکی که میتوانید آنها را با سایر ظروف خود ست کنید.

فراموش نشود که ظروف چینی زرین از بهداشتی ترین ظروف غذاخوری و مطلقا عاری از هرگونه مواد مضر برای سلامت انسان و محیط زیست هستند.

کلودیا طلایی

در ادامه با سایر ویژگی‌های چینی زرین آشنا میشوید:

-        جلا و درخشش فوق العاده

-        قابل استفاده در مایکروویو

-        100% تضمین شده برای ماشین ظرفشویی

-        مقاوم در برابر حرارت تا 200 درجه سانتی گراد

 

خرید آنلاین محصولات چینی زرین

هدف اصلی چینی زرین این هست که ظروفی تهیه کند که باب میل همه افراد باشد. مطمئن باشید که با بررسی کامل فروشگاه اینترنتی لفتیکا میتوانید همان چیزی را که در سر می‌پرورانید، خریداری کنید.

در ادامه با چند مدل از محبوب‌ترین ظروف چینی زرین آشنا خواهید شد:

سرویس چینی زرین ایتالیا اف کامومیلا پلاس 12 نفره 74 پارچه

سرویس چای خوری چینی زرین ایتالیا اف طرح ویلیج 14 پارچه

سرویس چینی زرین وینچی طرح کلودیا 12 نفره 97 پارچه

سرویس چینی والندورفر Wallendorfer شهرزاد طرح سیمرغ 12 نفره 108 پارچه

 

شهرزاد

 

سوالات رایج

سرویس 17 پارچه چایخوری شامل چه اقلامی میشود؟

این مدل سرویس شامل فنجان چایخوری، نعلبکی چایخوری، قوری چایخوری با در، قندان با در و شیرخوری میشود.

سرویس 12 نفره غذاخوری شامل چه اقلامی میشود؟

سرویس 12 نفره غذاخوری شامل بشقاب میوه خوری، بشقاب غذاخوری، بشقاب گود خورش خوری، فنجان چایخوری، نعلبکی چایخوری، لیوان، قوری، قندان، شیر خوری، نمک پاش، سالادخوری بزرگ، سالادخوری کوچک، سوپخوری و دو مدل دیس بیضی میشود.

آرایه های محصولات هما شامل چه چیزهایی میشوند؟

کافی بینز، گرین تی، تروپیکال، بامداد، بلوبری، سیترون، شهریور و تیر آرایه‌های هما هستند.

 

سخن پایانی:

ما در این مقاله سعی کردیم دو کمپانی تولیدکننده چینی در ایران را باهم مقایسه کنیم و سپس از مزایای چینی زرین برای شما گفتیم. امیدواریم که این بلاگ توانسته باشد در تصمیم گیری برای خرید ظرف و ظروف چینی به شما عزیزان کمک کرده باشد.

مشاوره و پشتیبانی