popup image کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید
کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید با فالو کردن پیج جدید اینستاگرام (فالو پیج + ارسال نام و شماره موبایل + کلمه "takhfif" در دایرکت)
0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی "بهترین مدل تی چرخشی یونیک" در ۱۴۰۳

زمان مطالعه 7 دقیقه
نویسنده : نیلوفر فلاح
1403/04/23
نظرات وبلاگ 0

تقریباً هر مکانی برای نظافت و پاکیزگی نیازمند یک تی چرخشی مرغوب و با کیفیت است. در میان انواع برندهای رایج در بازار، برند یونیک توانسته با تولید محصولات با کیفیت خود جایگاه درخشانی در اذهان عموم مشتریان پیدا کند.

به همین جهت اگر به دنبال یک تی چرخشی مرغوب و باکیفیت هستید می‌توانید کالای مورد نظرتان را از برند یونیک خریداری کنید.

اما پرسش اینجاست که بهترین مدل تی چرخشی یونیک کدام است؟ انواع مختلف تی زمین‌‌شوی چرخشی چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارند؟ اگر شما هم برای خرید تی زمین‌شوی با چنین پرسش‌هایی روبرو هستید، نگران نباشید.

برای اطلاع از قیمت و خرید تی چرخشی یونیک کلیک کنید 

تی چرخشی

چون ما تمام راهنمایی‌های لازم را برای خرید بهترین مدل تی چرخشی یونیک در این مطلب به شما ارائه می‌دهیم.

ضرورت خرید بهترین مدل تی چرخشی چیست؟

در حال حاضر با توجه به تولید محصولات مدرن و با کیفیت، نحوه نظافت عموم منازل، سالن‌ها، تالارها، کلینیک‌ها، شرکت‌ها و … تغییر کرده است. در‌واقع شما می‌توانید با خرید کاربردی‌ترین ابزار، در سریع‌ترین زمان ممکن محل مورد نظرتان را تمیز و درخشنده کنید.

انتخاب بهترین مدل تی چرخشی یونیک این امکان را به شما می‌دهد تا از این محصول بتوانید در هر محلی بهره ببرید. از تی چرخشی برای شستشو و نظافت انواع کف‌های سنگی، پارکت، سرامیک و کفپوش استفاده می‌شود.

در نتیجه نظافت اغلب سالن‌های اداری، شرکت‌ها، اماکن تجاری، اماکن مسکونی و … نیازمند برخورداری از تی چرخشی مرغوب است. قابلیت چرخشی تی به شما کمک می‌کند که حتی محل‌های غیرقابل دسترس را از جمله زیر میز و صندلی‌ها را به خوبی نظافت کنید.

تی یونیک

در‌واقع خرید بهترین مدل تی چرخشی یونیک، یک ابزار مفید و مؤثر برای سهولت در کار نظافت است. قیمت خرید انواع تی زمین‌‌شوی چرخشی یونیک با توجه به قابلیت و کارایی بالا، دارای ارزش خرید قابل توجهی است.

شما می‌توانید با صرف یک هزینه مناسب، صاحب بهترین مدل تی چرخشی یونیک شوید.

انواع مدل تی چرخشی یونیک کدامند؟

تولیدات متنوع برند یونیک به گونه‌ای است که تمامی سلیقه‌ها را شامل می‌شود. به همین جهت انواع تی زمین‌‌شوی چرخشی برند یونیک در بازار موجود است. شما می‌توانید بنا بر سطح انتظارات‌تان، کارایی و ویژگی‌های مورد نظر از مناسب‌ترین و بهترین مدل تی چرخشی یونیک بهره‌مند شوید.

در این بخش برای درک بهتر به برخی از پرفروش‌ترین انواع مدل تی چرخشی یونیک اشاره می‌کنیم:

تی چرخشی دستی

یکی از انواع بهترین مدل تی چرخشی یونیک، زمین‌‌شوی چرخشی دستی است. این مدل از تی همانطور که از نامش پیداست چرخشی اما دستی است.

در‌واقع امکانات محدودتر و ساده‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این محصول برای اماکن کم تردد، کوچک و فضاهای محدود استفاده کنید.

برای اطلاع از  قیمت و خرید انواع تجهیزات خانه از جمله تی زمین شوی کلیک کنید 

تی چرخشی پدالی

از دیگر انواع بهترین مدل تی زمین‌‌شوی چرخشی یونیک می‌توان به مدل پدالی اشاره کرد. نحوه کار این مدل از زمین‌‌شوی چرخشی یونیک به گونه‌ای است که با فشار آوردن بر پدال، سری تی چرخیده و شروع به تمیز کردن زمین می‌کند.

نحوه کار با این مدل از زمین‌‌شوی به راحتی امکان‌پذیر است و هیچ فشار فیزیکی مظاعف به فرد وارد نمی‌شود. از این مدل زمین‌‌شوی چرخشی یونیک اغلب برای نظافت سالن‌ها، تالارها و فضاهای بزرگ استفاده می‌شود.

تی چرخشی اتوماتیک

تی چرخشی اتوماتیک از دیگر بهترین مدل تی چرخشی یونیک محسوب می‌شود. همانطور که از نامش پیداست، فرایند نظافت با استفاده از این تی کاملاً به طور خودکار انجام می‌شود.

بدین ترتیب که سری تی زمین‌‌شوی به طور اتوماتیک چرخانده شده و سطح مورد نظر را نظافت می‌کند. از این مدل زمین‌‌شوی چرخشی یونیک هم اغلب برای سالن‌های بزرگ، سالن‌های اداری، تجاری و حتی منازل مسکونی بهره گرفته می‌شود.

تی چرخشی یونیک

مزایای خرید بهترین مدل تی چرخشی یونیک چیست؟

جنس دسته تی زمین‌‌شوی یونیک

از جمله مزایای انواع بهترین مدل تی چرخشی یونیک می‌توان به جنس فلزی یا پلاستیکی دسته تی زمین‌‌شوی اشاره کرد. البته دسته‌های فلزی معمولاً محکم‌تر و بادوام‌تر از دسته‌های پلاستیکی هستند.

در برخی از مدل‌ها هم از ترکیب جنس پلاستیک و فلز استفاده شده است. قابلیت تنظیم کوتاه و بلند شدن دسته در برخی از انواع بهترین مدل تی چرخشی یونیک، امکان سهولت و نظافت آسان را به شما می‌دهد.

وزن دسته تی زمین‌‌شوی نیز سبک بوده و شما می‌توانید در حین کار به راحتی آن را حمل و یا جابجا کنید.

جنس سری تی زمین‌‌شوی یونیک

از دیگر مزایای بهره‌مندی از بهترین مدل تی چرخشی یونیک، جنس سری محصول است. جنس سری انواع بهترین مدل تی چرخشی یونیک از الیاف مایکروفایبر بوده و بهترین عمل‌کرد را از نظافت و شستشوی سالن در اختیار فرد قرار می‌دهد.

خاصیت جذب باکتری‌ها و میکروب‌زدایی را می‌توان از ویژگی‌های جنس سری مایکروفایبر تی زمین‌‌شوی یونیک دانست. ناگفته نماند که در برخی از مدل‌های تی زمین‌‌شوی یونیک سری از جنس حوله‌ای تعبیه شده است.

همچنین سری یدکی و حوله‌ای تی با قابلیت جدا شدن از تی، از دیگر مزایای انواع بهترین مدل تی چرخشی یونیک است. قابلیت شستشوی سری حوله‌ای در ماشین ظرفشویی هم امکان‌پذیر است.

امکانات تی زمین‌‌شوی یونیک

انواع بهترین مدل تی چرخشی یونیک دارای امکانات و قابلیت‌های موثری است که می‌توانید از آپشن‌های آن برای پاکیزگی بهتر بهره ببرید. برای نمونه قابلیت تعویض سری تی زمین‌‌شوی یونیک این امکان را به شما می‌دهد تا هر چند وقت یکبار، سری تی را به دلخواه تعویض کنید.

تی چرخشی یونیک

همچنین در برخی دیگر از انواع بهترین مدل تی چرخشی یونیک، مخزنی برای شستشو و آبگیری تی تعبیه شده است. قاعدتاً امکان استاده از مخزن شستشو و آبگیری، فرایند نظافت را برای فرد ساده‌تر می‌کند.

خرید اینترنتی بهترین مدل تی چرخشی یونیک

هنگام خرید بهترین مدل تی چرخشی یونیک، مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که شما می‌توانید با خرید اینترنتی بهترین مدل تی چرخشی یونیک، از پشتیبانی آنلاین و ارسال محصول در اسرع وقت با بهترین کیفیت بسته‌بندی کالا برخوردار شوید.

اگر شما هم قصد خرید مرغوب‌ترین تی زمین‌‌شوی برند یونیک را دارید، با مراجعه به بخش فروش محصولات لفتیکا می‌توانید به طیف متنوعی از پرفروش‌ترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها و جدیدترین‌های تی زمین‌‌شوی یونیک دسترسی داشته باشید.

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا بهترین مدل تی چرخشی یونیک را با تضمین بهترین کیفیت، از فروشگاه لفتیکا ثبت سفارش کنید.

نظرات کاربران
لطفا نظرتون رو در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید
جهت ارسال نظر و دیدگاه خود باید ابتدا وارد سایت شوید. جهت ورود به سایت روی لینک زیر کلیک نمایید.
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
تایید و ارسال نظر
مشاوره و پشتیبانی