popup image کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید
کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید با فالو کردن پیج جدید اینستاگرام (فالو پیج + ارسال نام و شماره موبایل + کلمه "takhfif" در دایرکت)
0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین ماهیتابه ضد خش

زمان مطالعه 10 دقیقه
نویسنده : نیلوفر فلاح
1403/03/26
نظرات وبلاگ 0

غذا خوردن یکی از لذتبخش ترین کارهایی است که توسط افراد مختلف در طول روز انجام می شود. اولین و در عین حال مهمترین نیاز برای آماده سازی و طبخ غذاهای بسیار لذیذ، استفاده از یک قابلمه یا ماهیتابه با کیفیت می باشد. ماهیتابه از پرکاربردترین ظروف آشپزخانه محسوب می شود و شما می توانید از آن برای پخت انواع غذاها نظیر کتلت، کوکو، ماهی و دیگر موارد از این قبیل استفاده کنید.

در حالت کلی شرکت های تولید کننده ظروف پخت و پز، مدل های متنوعی از ماهیتابه را که دارای جنس های مختلف هستند و با استفاده از متریال گوناگون ساخته شده اند، تولید و در بازار عرضه کرده اند. لازم به ذکر است یکی از پرکاربردترین و در عین حال ضروری ترین ظروف آشپزخانه، ماهیتابه ضد خش می باشد. شما می توانید متناسب با نیازها، شرایط و بودجه خود بهترین ماهیتابه ضد خش موجود در بازار را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

تابه ضد خش با کیفیت

مهمترین نکات هنگام خرید بهترین ماهیتابه ضد خش

برای تهیه یک ماهیتابه ضد خش باید ابتدا تمام شرایط را سنجیده و سپس متناسب با نیازها بهترین ماهیتابه ضد خش را انتخاب کنید. به عبارت دیگر هنگام بررسی ویژگی های یک ماهیتابه باید به اندازه تابه، دسته تابه، درب تابه، قابلیت استفاده در فر و امکان شستشو در ماشین ظرفشویی توجه داشته باشد.

1- اندازه تابه:

اندازه در ظروف پخت و پز دارای واحد سانتی متر می باشد و معمولا اندازه قطر ظرف است. هنگام خرید یک ماهیتابه باید تعداد نفراتی که قصد تهیه غذا برای آن ها را دارید، در نظر بگیرید. به طور مثال تابه های با سایز 18 دارای قطر 18 سانتی متر هستند و ظرفیت آن ها 2 لیتر خواهد بود. همچنین ظرفیت تابه ها با سایز 16 حدودا 1.5 لیتر و تابه های با سایز 14 دارای ظرفیتی معادل 1 لیتر می باشند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مارک گوشت کوب برقی در ایران

دسته تابه ضد خش

2- دسته تابه:

دومین ویژگی که هنگام خرید یک تابه باید آن در نظر داشته باشید، دسته ماهیتابه است. به کمک دسته های تعبیه شده در تابه می توان آن را به سهولت جا به جا کرده و یا در صورت نیاز با خود حمل کرد. همچنین دسته در ماهیتابه باعث تعادل بیشتر آن شده و استفاده از تابه را تسهیل خواهد کرد.

برخی از انواع تابه ها به صورت بدون دسته طراحی شده و برخی دیگر نیز به صورت تک دسته تولید شده اند. همچنین برخی از شرکت های تولید کننده ظروف آشپزخانه، ماهیتابه ها را به صورت دو دسته طراحی و تولید کرده اند.

3- درب تابه:

از دیگر مواردی که هنگام بررسی مشخصات و انتخاب بهترین ماهیتابه ضد خش باید به آن توجه داشته باشید، درب تابه است. درب در تابه اهمیت فراوانی دارد و باعث تسهیل در فرآیند پخت انواع غذاها خواهد شد. به طور مثال برای طبخ کوکو سبزی بهتر است درب تابه گذاشته شود تا محتویات داخل ظرف به طور کامل مغز پخت شده و آماده سرو شوند. همچنین هنگام آماده سازی دیگر غذاهای مشابه نیز پیشنهاد می شود از درب تابه استفاده کنید تا علاوه بر پخت آسانتر، مانع از پاشیدن روغن روی گاز و کثیف شدن اطراف شود.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین قهوه ساز ترکی برقی

قابلیت استفاده در فر

4- قابلیت استفاده در فر:

ماهیتابه های چدن قابلیت استفاده در فر را خواهند داشت، به این ترتیب در مهمانی ها شما می توانید انواع غذاها را از قبل آماده کرده و پیش از سرو ماهیتابه را داخل فر قرار دهید تا غذا گرم بماند.

5- شستشو با ماشین ظرفشویی:

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید یک ماهیتابه جدید باید به آن دقت داشته باشید، توانایی شستشوی ظرف در ماشین ظرفشویی است. تابه هایی که از قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی پشتیبانی می کنند، طرفداران بیشتری داشته و بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

معرفی بهترین ماهیتابه های ضد خش

در ادامه وقت آن رسیده که شما را با مهمترین ویژگی های چند مدل از بهترین ماهیتابه های ضد خش موجود در بازار آشنا کنیم تا مشخصات آن را بررسی کرده و سپس از طریق وب سایت لفتیکا بهترین ماهیتابه ضد خش را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین خرد کن بوش

تابه فورته سایز 30

تابه چدنی گرد استیک پز گریل دار فورته سایز 30

اگر مدت هاست قصد دارید یک ماهیتابه چدنی جدید با سایز 30 برای خود تهیه کنید، تابه چدنی گرد استیک پز گریل دار فورته سایز 30 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این تابه بدنه ای از جنس چدن دارد و در برابر خط و خش مقاومت بسیار زیادی خواهد داشت. به این ترتیب شما می توانید تا چندین سال از آن استفاده کرده و اصلا نگرانی بابت احتمال ایجاد خط و خش روی ماهیتابه نداشته باشید. 

این مدل به صورت گرد طراحی شده و در طرفین آن دو عدد دسته از جنس چدن قرار گرفته است. همچنین این سری از محصولات فورته دارای یک درب شیشه ای بوده و روی آن یک سوپاپ برای خروج هوا تعبیه شده است.  

برای خرید تابه چدنی گرد استیک پز گریل دار فورته کلیک کنید

تابه بدون درب تیام

تابه وک گریل چدن نالینو سایز 24 مدل Teyam بدون درب

تابه وک گریل چدن نالینو مدل Teyam به صورت بدون درب تولید شده و برای پخت انواع غذاها کاربرد خواهد داشت. شما می توانید از این ماهیتابه وک برای گریل کردن انواع سبزیجات، مرغ یا گوشت و یا طبخ انواع غذاها نظیر پاستا استفاده کنید.

سایز این سری از محصولات نالینو 24 می باشد، به عبارت دیگر قطر دهانه این مدل 24 سانتی متر بوده و اندازه آن برای حدودا 5 تا 6 نفر کافی خواهد بود. شرکت سازنده در طرفین این سری ماهیتابه ها دو عدد دسته در نظر گرفته تا استفاده از طرف آسانتر شده و هنگام حمل تابه مشکلی ایجاد نشود.

برای خرید تابه وک گریل چدن نالینو سایز 24 کلیک کنید.

تابه چدنی تک دسته

تابه چدنی تک دسته نالینو سایز 20 Unica

اگر قصد دارید یک ماهیتابه تک دسته برای استفاده روزمره تهیه کنید، تابه چدنی تک دسته نالینو سایز 20 Unica بهترین ماهیتابه ضد خش موجود در بازار خواهد بود. در کنار این سری از تابه های نالینو یک دسته بلند طراحی شده که با استفاده از تفلون ساخته شده و کیفیت بسیار مطلوبی دارد. دسته تعبیه شده در این مدل در اثر قرار گرفتن روی شعله گاز، داغ نمی شود و هنگام استفاده از آن نیازی به دستگیره نخواهید داشت.

این مدل بدنه ای از جنس چدن دارد، به همین دلیل هنگام استفاده از آن هیچ خط و خش روی تابه ایجاد نخواهد شد و برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب خواهد بود. قطر تابه چدنی تک دسته نالینو 20 سانتی متر است و اندازه آن برای 3 تا 4 نفر ایده آل خواهد بود. 

برای خرید تابه چدنی تک دسته نالینو سایز 20 کلیک کنید

نظرات کاربران
لطفا نظرتون رو در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید
جهت ارسال نظر و دیدگاه خود باید ابتدا وارد سایت شوید. جهت ورود به سایت روی لینک زیر کلیک نمایید.
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
تایید و ارسال نظر
مشاوره و پشتیبانی