0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی جدیدترین سرویس پذیرایی عروس در 1403

خریدن جهیزیه یکی از جذاب ترین، هیجان انگیزترین و در عین حال سخت ترین مراحل ازدواج و تشکیل خانواده است و در این میان خرید سرویس غذاخوری چینی از مهم ترین بخش های خرید جهیزیه است.

معمولا در هر دوره زمانی ظروف و چینی های خاصی ترند می شود و خرید جدیدترین سرویس پذیرایی عروس جزو دغدغه های عروس خانم ها است.

در ادامه این نوشتار به بررسی جدیدترین سرویس پذیرایی عروس در سال 1403 می پردازیم؛ همراه ما باشید.

یک سرویس پذیرایی چینی باید چه استانداردهایی داشته باشد؟

شما به عنوان یک عروس، چه نوع سرویس پذیرایی چینی را می پسندید؟

قطعا پاسخ خواهید داد که:

- طرح و نقش آن به روز و دلنشین باشد

-از ظرافت بالایی برخوردار باشد

-طرح و رنگ آن قابل ست کردن با انواع رومیزی، سفره و پارچ و لیوان باشد

- مقاوم در برابر ماشین ظرفشویی و مایکروویو باشد

-طرح آن مقاوم باشد و در طول زمان کمرنگ نشود

-برند آن شناخته شده باشد

-در عین بهره‌مندی از کیفیت بالا، قیمت آن مناسب باشد

این چند مورد می تواند از پاسخ هایی باشد که اکثر عروس خانم ها برای خرید سرویس پذیرایی چینی در نظر دارند.

ما در ادامه جدیدترین سرویس پذیرایی عروس را به شما معرفی خواهیم کرد، سرویس هایی که دارای تمام ویژگی های مورد نظر شما خواهند بود؛ چه از نظر زیبایی، چه از نظر کیفیت و چه از نظر معروفیت برند.

معیار سلیقه و پسند شماست

این موضوع غیر قابل انکار است که عروس خانم ها همواره به دنبال ترند روز لوازم خانه و آشپزخانه هستند و برای خرید هر نوع لوازمی، معیارشان مد و کالکشن جدید است.

اما شاید این موضوع روند خیلی درستی برای خرید جهیزیه نباشد، چراکه ممکن است مد و ترند روز با سلیقه و پسند شما مغایرت داشته باشد و آن وقت است که باید سالیان سال با وسایل و لوازمی زندگی کنید که علاقه ای به آن ها ندارید و باب سلقیه و میلتان نیست!

پس برای خرید هر نوع وسیله و لوازم خانه و آشپزخانه، معیار را "سلیقه" خود قرار دهید

بیش از حد به ترند و کالکشن جدید فکر نکنید، چون در زمانی محدود کالکشن جدیدتری معرفی خواهد شد و طبیعتا همیشه وسیله شما جزو جدیدترین ها نخواهد بود، اما انتخاب طبق سلیقه و علاقه این امکان را به شما خواهد داد که همواره وسایل خود را دوست داشته باشید و با عشق و علاقه از آن ها استفاده کنید.

جدیدترین سرویس پذیرایی عروس امسال، در سال های آینده جزو جدیدترین سرویس ها نیست اما اگر انتخابی درستی برای انتخاب سرویس داشته باشید، آن سرویس پذیرایی سال های آینده همچنان سرویس مورد علاقه شما باقی خواهد ماند.

معرفی جدیدترین سرویس پذیرایی عروس در سال 1403

قطعا برندهای داخلی و خارجی بسیار زیادی در حوزه تولید سرویس پذیرایی چینی و سرویس غذاخوری چینی در حال فعالیت هستند و هرکدام خود را بهترین و به نام ترین این حوزه میدانند.

اما ما قصد داریم قدیمی ترین، با کیفیت ترین، خوش ساخت ترین و مناسبت ترین سرویس پذیرایی چینی ایرانی که می توانید با قیمت مقطوع تهیه کنید را، معرفی کنیم.

برند نام آشنای چینی زرین سالهاست در صدر طراحی و تولید انواع ظروف پذیرایی چینی است.

 محصولات این برند نه تنها در ایران بلکه در کشورهای کانادا، برزیل، آلمان، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، سوئد، نروژ، روسیه، اکراین، کرواسی، کوزوو، ترکیه، گرجستان، قبرس، استونی، نیوزلند، قزاقستان، ارمنستان، ازبکستان، مالزی، کره جنوبی، هندوستان، آذربایجان، کویت،

قطر، بحرین، عمان، امارات متحده عربی، عربستان، عراق، افغانستان، ترکمنستان، کنیا و آفریقای جنوبی مورد توجه و محبوبیت است و چینی زرین با صادرات محصولاتش به این کشورها توانسته جزو معروف ترین برندهای تولید ظروف چینی در بین سایر برندهای جهانی باشد.

پس با انتخاب سرویس پذیرایی محصولات برند چینی زرین یک سرویس از یک برند جهانی و فوق العاده خوش نام را انتخاب کرده اید و خیالتان تا همیشه از بابت کیفیت آن راحت خواهد بود.

پیکره هایی متفاوت مطابق سلیقه شما

اگر انتخاب شما برای خرید جدیدترین سرویس پذیرایی عروس چینی زرین باشد، دستتان برای انتخاب قالب و پیکره باز است و علاوه بر تنوع طرح، تنوع قالب هم برای انتخاب محصول دارید.

پیکره نئوکلاسیک، پیکره شهرزاد، پیکره ایتالیا اف، پیکره کواترو، پیکره وینچی و پیکره رادیانس جزو قالب های چینی زرین هستند و شما می توانید همان قالب و پیکره ای را انتخاب کنید که کاملا باب میل و سلیقه‌تان است.

کامل ترین و جدیدترین سرویس پذیرایی عروس

با انتخاب سرویس پذیرایی چینی زرین آسوده خاطر خواهید بود که سرویس پذیرایی شما همواره جزو جدیدترین سرویس های بازار است، چرا که طراحی های چینی زرین به دست طراحان معروف ایتالیایی خلق می شود و طراحی آن ها به گونه ای است که حتی پس از گذشت سال ها، ترند و مد هستند.

علاوه بر این سرویس های غذاخوری و پذیرایی چینی زرین دارای کامل ترین و کاربردی ترین اقلام هستند. به گونه ای که با خرید یک سرویس، نیازی به خرید اقلام اساسی نخواهید داشت.

پیشنهاد لفتیکا برای خرید جدیدترین سرویس پذیرایی عروس

اگر به دنبال جدیدترین سرویس پذیرایی عروس برای خرید جهیزیه هستید، ما در لفتیکا این چند نمونه را به شما پیشنهاد می دهیم.

این نمونه ها جزو سرویس غذاخوری های پرفروش و محبوب در بین خریداران ما بوده است.

سرویس 6 نفره شهرزاد سرمه ای

 سرویس 12 نفره کواترو کوئین طلایی

سرویس 12 نفره کواترو طرح ادلین توسی

سرویس 12 نفره نئوکلاسیک هوراند پلاتینی 

سرویس 12 نفره  ایتالیا اف ریوا طلایی

 

مشاوره و پشتیبانی