popup image کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید
کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید با فالو کردن پیج جدید اینستاگرام (فالو پیج + ارسال نام و شماره موبایل + کلمه "takhfif" در دایرکت)
0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

در 1403 قهوه ساز خوب چی بخرم

زمان مطالعه 8 دقیقه
نویسنده : نیلوفر فلاح
1403/03/14
نظرات وبلاگ 0

قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های دنیا است و بسیاری از افراد در طول روز حداقل یک فنجان قهوه را میل می کنند. اولین نیاز برای تهیه یک شات قهوه لذیذ، فراهم کردن یک دستگاه قهوه ساز یا اسپرسو ساز با کیفیت است تا به لطف آن شرایط برای آماده سازی انواع قهوه ها با عطر و طعم مناسب مهیا شود.

قهوه ساز مدرن

بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی محسوب می شوید که عادت دارند هر روز صبح حتما یک فنجان قهوه یا اسپرسو میل کرده تا روز خود را آغاز کنند و یا بدنتان به نوشیدن قهوه در طول روز نیاز دارد، پیشنهاد می کنم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی های یک قهوه ساز خوب آشنا شوید.

انواع دستگاه قهوه ساز

به طور کلی دستگاه های قهوه ساز دارای دو نوع فیلتردار و اسپرسو ساز می باشند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و عملکردی متفاوت نسبت به دیگر نوع خواهد داشت.

هنگام استفاده از دستگاه های قهوه ساز فیلتری، قهوه مستقیما داخل قوری مخصوص دستگاه ریخته شده و شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را داخل فنجان، فلاسک، تراول ماگ یا دیگر موارد از این قبیل بریزید.

قهوه ساز خانگی

این در حالی است که در مدل های اسپرسو ساز، نوشیدنی به طور مستقیم داخل فنجان ریخته شده و آماده برای نوشیدن است.

مهمترین ویژگی ها در انتخاب یک دستگاه قهوه ساز

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، برای آماده سازی یک فنجان قهوه با کیفیت، ابتدا باید دستگاه اسپرسو سازی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. اطمینان داشته باشید امکان تهیه یک قهوه اسپرسو خوش طعم با دستگاه های بی کیفیت وجود ندارد و پیش از خرید یک مدل باید تمام جوانب آن را بسنجید.

شکل ظاهری و رنگ، توان و فشار بخار، ظرفیت مخزن آب و قیمت از مهمترین فاکتورهای یک دستگاه قهوه ساز است که باید پیش از انتخاب یک مدل جدید به آن ها توجه کرده و تک به تک بررسی کرد.

شکل ظاهری و رنگ: یکی از مهمترین مشخصه ها که هنگام خرید یک دستگاه جدید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، ظاهر، ابعاد، جنس و رنگ آن است. شما باید پیش از انتخاب یک مدل جدید فضای اطراف دستگاه را در نظر  گرفته و نسبت به محیط خود بهترین قهوه ساز را انتخاب کنید.

توان و فشار بخار: قدرت در دستگاه های قهوه ساز به کمک فشار بخار در آن ها سنجیده می شود. هر اندازه فشار بخار در دستگاه های قهوه ساز بالاتر باشد، نوشیدنی آماده شده توسط دستگاه طعم بهتری داشته و خوشمزه تر خواهد بود.

ظرفیت مخزن آب: به لطف این ویژگی در دستگاه های قهوه ساز می توانید مقدار قهوه آماده شده توسط دستگاه را پیش بینی کرده و تشخیص دهید که در هر نوبت، امکان تهیه قهوه یا اسپرسو برای چند نفر را خواهید داشت.

قیمت: قیمت مهمترین مولفه ای است که هنگام تهیه یک دستگاه قهوه ساز برقی باید به آن توجه داشته باشید چرا که بودجه شما رابطه مستقیمی با انتخاب بهترین مدل موجود در بازار خواهد داشت.

خرید آنلاین بهترین دستگاه های اسپرسو ساز

پس از بررسی انتظارات و نیازهای اولیه خود از دستگاه قهوه ساز مورد نظرتان، می توانید از طریق وب سایت لفتیکا مشخصات و ویژگی های انواع مدل های قهوه ساز برقی عرضه شده در بازار را مشاهده کرده و یکی از بهترین آن ها را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-128EXPS

این مدل یکی از با کیفیت ترین دستگاه های اسپرسو ساز نوا است که دارای توان 1450 وات می باشد. این دستگاه از سیستم شست و شوی خودکار برخوردار شده و حجم مخزن آب در آن معادل 1.7 لیتر است.

شما با استفاده از این سری محصولات نوا می توانید انواع نوشیدنی های گرم نظیر آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو و ماکیاتو را آماده کنید.

اسپرسوساز نوا

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-128EXPS بدنه ای از جنس استیل دارد و رنگ آن ترکیبی از مشکی و نقره ای است. به این ترتیب اگر قصد تهیه یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای را دارید که با استفاده از آن تا چندین سال نیازی به تهیه یک مدل جدید نداشته باشید، NCM-128EXPS نوا یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220

اگر مدت هاست قصد دارید یک دستگاه اسپرسو ساز با رنگ مشکی تهیه کنید که بدنه آن با استفاده از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده باشد، اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220 بسیار ایده آل خواهد بود.

این مدل از محصولات فیلیپس به صورت اتوماتیک طراحی شده و البته شما می توانید میزان بخار در آن را با استفاده از دست کنترل کرده و آن را تنظیم کنید. فشار بخار در این مدل 15 بوده و توان آن 1500 وات می باشد.

قهوه ساز فیلیپس

فیلیپس در این مدل دو عدد نازل قهوه تعبیه کرده که با استفاده از آن ها می توانید انواع نوشیدنی های گرم نظیر اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، لانگو، آمریکانو، شیر گرم و فلت وایت را تهیه کرده و از نوشیدن آن ها لذت ببرید.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432

اگر به نوشیدن قهوه فرانسه علاقمند هستید و قصد دارید یک دستگاه قهوه ساز برقی برای تهیه این نوشیدنی لذیذ به صورت روزمره تهیه کنید، قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

قهوه ساز فیلیپس

این مدل از سری محصولات فیلیپس به صورت بدون فیلتر طراحی شده و حداکثر توان مصرفی در آن 760 وات می باشد. شما با استفاده از این مدل می توانید 7 فنجان قهوه فرانسه را به صورت همزمان آماده کرده و از مهمان ها خود به بهترین شکل پذیرایی کنید.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432 از نشانگر میزان آب مخزن برخوردار شده و از سیستم ضد چکه بهره می برد.

قهوه ساز بوش مدل TKA 3A031

این سری از قهوه جوش های بوش از توان مصرفی 1100 وات بهره می برند و ظرفیت مخزن آب در آن 1.25 لیتر می باشد. شما با استفاده از این مدل می توانید قهوه فرانسه ای بسیار خوش طعم را آماده سازی کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

قهوه ساز بوش

قهوه ساز بوش مدل TKA 3A031 دارای یک قوری از جنس شیشه می باشد و جنس مخزن پودر قهوه آن پلاستیک است. این مدل یکی از با کیفیت ترین محصولات بوش به شمار می رود و جزو دستگاه های قهوه ساز فیلتردار محسوب می شود.

شرکت سازنده این سری دستگاه ها را به سیستم ضد چکه و خاموش شدن خودکار مجهز کرده است.

نظرات کاربران
لطفا نظرتون رو در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید
جهت ارسال نظر و دیدگاه خود باید ابتدا وارد سایت شوید. جهت ورود به سایت روی لینک زیر کلیک نمایید.
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
تایید و ارسال نظر
مشاوره و پشتیبانی