0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی "بهترین مارک کتری و قوری" در سال 1403

فروشگاه اینترنتی لفتیکا همواره در تلاش بوده تا محصولاتی درجه یک را البته با قیمتی مقطوع و گارانتی معتبر اصلی پیشکش مشتریان عزیز کند. این قاعده در رابطه با انواع کتری و قوری نیز مستثنی نیست.

در ادامه با سه برند مطرح ست کتری و قوری آشنا خواهید شد که به دلیل جنس ناب و عمر بالا، در بازار ایران به بیشترین فروش رسیده‌اند:

ام جی اس (MGS)

برند ام جی اس محصول کشور آلمان است اما با توجه به تقاضای زیادی که در سرتاسر دنیا داشته است، در چین نیز به ساخت و تولید محصولاتش مشغول است. کتری های برند ام جی اس از کشور چین وارد شده‌اند.

کتری و قوری‌های برند ام جی اس، از استیل خالص و ضد زنگ تهیه شده‌اند؛ به همین دلیل است که محصولات این برند در برابر حرارت زیاد آسیبی نمیبینند و در مدت زمانی کوتاه آب را به جوش می‌آورند.

 

ام جی اس

کتری و قوری ام جی اس از آنجایی که با بهترین متریال آلمانی و البته با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا تولید شده‌است، این اطمینان را میدهد تا در گذر زمان هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر محصولاتش ایجاد نشود.

در ادامه با چند مدل از کتری و قوری‌های این برند آشنا خواهید شد:

کتری و قوری 6 لیتر ام جی اس MGS Aysel K1608

کتری و قوری 6 لیتر ام جی اس MGS Aysun K1610

کتری و قوری 5 لیتر ام جی اس MGS Aysu K1606

 

ام جی اس

فورته (Forte)

برند فورته نیز محصولاتش را در چین تولید میکند اما توجه داشته باشید که کاملا تحت استانداردهای تولید کشور کانادا ارائه میشوند. جدا از اینکه کتری و قوری این برند نمایی لاکچری به آشپزخانه‌های شما میبخشد، همواره توسط کارشناسان مخصوص در حال تکامل پیدا کردن هستند؛ چونکه فورته بر این باور است که مشتریانش لایق بهترینها هستند.

فورته

فروشگاه اینترنتی لفتیکا محصولات مختلف از برند فورته را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر اصلی ارائه میدهد. در ادامه با تعدادی از محصولات برند فورته سایت ما آشنا خواهید شد:

کتری و قوری 5 لیتری forte (فورته)

کتری و قوری 4 لیتری forte (فورته) 

              

فورته

یونیک (Unique)

برند یونیک با هدف ایجاد افقی تازه در مدرنیته در ایران شروع به کار کرد و با فراهم آوردن آشپزخانه ای زیبا و کارآمد، در بازار ایران به فروش بالایی رسیده است. از سری محصولات کتری و قوری برند یونیک میتوان به قوری تک، کتری و قوری شیردار و کتری لوله دار و تک دسته اشاره کرد. برای دیدن این محصولات اینجا را کلیک کنید.

 

یونیک

 

این محصولات از استیل خالص و کف چدنی تهیه شده اند. کتری و قوری برند یونیک به دلیل جنس خوب و طراحی فوق العاده، کاملا در برابر شستشو، رطوبت، حرارت و ضربه مقاوم هستند. کف چدنی این محصولات به توزیع یکنواخت گرما کمک میکند که همین موضوع سبب میشود آب تا مدت بیشتری گرم بماند.

 

یونیک

 

انتقال حرارت یکنواخت و استقامت بالا دو ویژگی بارز کتری و قوری های یونیک هستند. در ادامه شما را با چندتا از پر فروش ترین مدلهای کتری و قوری یونیک فروشگاه لفتیکا آشنا خواهیم کرد:

کتری و قوری 2.5 لیتر یونیک استیل UN-7268

کتری و قوری 5 لیتر طرح ترک یونیک UN-7297 دسته کالیت نسوز

کتری و قوری یونیک 5.5 لیتری استیل UN-7274

کتری استیل 5 لیتر و قوری چینی یونیک طرح ترک UN-7293 دسته استیل

کتری و قوری 2 لیتر یونیک استیل کلاسیک UN-7264

 

سوالات رایج:

در انتخاب کتری و قوری به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

کتری و قوری باید فضای تقریبا بزرگی داشته باشد که هم پاسخگوی مصارف خانوادگی و هم مهمانی ها باشد. هم چنین، باید از جنس مرغوب تهیه شده باشد که طعم و مزه نوشیدنی را عوض نکند. شستشوی آسان، داشتن دسته مناسب برای جابه‌جایی، ضد زنگ بودن، مقاومت بالا در برابر ضربه و نمایی زیبا و لاکچری از دیگر ویژگی های یک کتری و قوری مناسب است.

 

کتری استیل بهتر است یا کتری مسی؟

از ویژگی های بارز کتری استیل میتوان به مقاومت بالا در برابر حرارت، استحکام بالا، ضد ضربه و خش بودن و مقاومت در برابر تغییر رنگ اشاره کرد. اما کتری مسی نسبت به حرارت از مقاومت کمتری برخوردار است و به سرعت سیاه میشود. هم‌چنین با اینکه کتری استیل عمر بیشتری دارد اما نسبت به کتری های مسی بسیار ارزان قیمت تر است؛ چونکه کتری های مسی بیشتر به دلیل ظاهر زیبایشان کاربرد دارند و تزیینی هستند.

 

چند مدل کتری داریم؟

استیلی، رنگی، لعابی، برقی، سرامیکی و پیرکس از مدلهای مختلف انواع کتری و قوری هستند. کتری های استیلی بدلیل دوام بالایی که دارند در بین تمامی این مدلها محبوبترین هستند. البته شایان ذکر است که کتری و قوری سرامیکی هم به دلیل طرح و رنگهای متنوعش مشتریان زیادی دارد.

 

سخن پایانی

کتری و قوری در هر مکانی اعم از منازل، ادارات، شرکتها، کافه ها و ... کاربرد دارد؛ به همین دلیل از ضروری ترین لوازم آشپزخانه به حساب میاید. فروشگاه اینترنتی لفتیکا پس از تحقیقات فراوان و بررسی مدلهای مختلف کتری و قوری، امیدوار است تا با ارائه بهترین مارک کتری و قوری موجود در بازار ایران به تصمیم گیری راحت تر شما مشتریان عزیز کمک کرده باشد.

مشاوره و پشتیبانی