popup image کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید
کد تخفیف 100 هزار تومنی از لفتیکا دریافت کنید با فالو کردن پیج جدید اینستاگرام (فالو پیج + ارسال نام و شماره موبایل + کلمه "takhfif" در دایرکت)
0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی "طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی" در ۱۴۰۳

زمان مطالعه 8 دقیقه
نویسنده : نیلوفر فلاح
1403/04/11
نظرات وبلاگ 0

نوشیدن قهوه در میان وعده‌های روزانه به‌خصوص در اول صبح جزء عادت‌های اغلب افراد محسوب می‌شود. اما آنچه که باعث می‌شود تا ما از یک فنجان قهوه خوش طعم لذت ببریم، انتخاب دستگاه قهوه ساز مرغوب است.

هرچند که بسیاری از افراد تمایل به خرید قهوه ساز دارند اما آشنایی کافی با طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی را ندارند. اما نگران نباشید ما راهنمایی کامل را درباره طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی در اختیارتان قرار می‌دهیم. دلونگی نام آشنای لوازم برقی توانسته محبوبیت بسیار چشمگیری را در سطح جهان به دست آورد.

برای اطلاع از قیمت و خرید قسطی انواع اسپرسوساز دلونگی کلیک کنید 

اسپرسوساز دلونگی

در حال حاضر در بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی برای مصارف خانگی از قهوه ساز دلونگی استفاده می‌شود. کیفیت، کارایی و عمل‌کرد قابل توجه قهوه ساز دلونگی سبب شده تا این محصول از عرضه و تقاضای بسیار زیادی روبرو شود.

اما با توجه به قابلیت‌ها و آپشن‌های ویژه این دستگاه اغلب افراد با طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی آشنایی کافی ندارند. ما در این مطلب قصد داریم تا راهنمایی‌های لازم و ضروری را درباره معرفی اسپرسوساز دلونگی و نحوه کارایی قهوه ساز دلونگی را به شما ارائه دهیم.

پس اگر شما هم جزء طرفداران نوشیدن قهوه دلچسب و خوش طعم هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با برند خوشنام دلونگی و قهوه ساز دلونگی

قبل از آنکه به توضیح طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی بپردازیم به سراغ معرفی برند دلونگی و ویژگی‌های انواع قهوه ساز دلونگی می‌رویم. برند دلونگی یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین برندهای ایتالیایی است که فعالیت خود را در تولید لوازم خانگی برقی از سال ۱۹۰۲ شروع کرد.

برای اطلاع از قیمت و خرید قسطی بهترین قهوه ساز دلونگی کلیک کنید 

اسپرسوساز دلونگی

در حال حاضر اسپرسو ساز و قهوه سازهای متعددی در مدل‌های مختلف از سوی شرکت دلونگی در سراسر بازار جهانی عرضه شده است. وجه تمایز محصولات دلونگی در این است که شما می‌توانید از ساده‌ترین مدل تا حرفه‌ای‌ترین مدل قهوه ساز را بنا بر سلیقه‌تان خریداری کنید.

اما پرسش اغلب خریداران این است که طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی چگونه است؟ برای پاسخ به این پرسش اول مزیت‌های خرید دستگاه قهوه ساز را عنوان می‌کنیم. سپس به سراغ راهنمایی‌های لازم در خصوص طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی می‌رویم.

ویژگی‌های انواع قهوه ساز دلونگی چیست؟

برخورداری از پمپ قدرتمند برای تهیه اسپرسو و قهوه، همراه با سیستم گرمایش سریع و تنظیمات قابل برنامه‌ریزی از جمله ویژگی‌های انواع قهوه ساز دلونگی محسوب می‌شود. علاوه بر آن در برخی از مدل‌های قهوه ساز دلونگی می‌توان از قابلیت آسیاب کردن قهوه داخل دستگاه نیز استفاده کرد.

سیستم کف ساز شیر برای تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم نظیر کاپوچینو و لاته در اغلب دستگاه‌های قهوه ساز دلونگی تعبیه شده است. به مراتب استفاده از این آپشن به شما امکان تهیه نوشیدنی‌های دلخواه‌تان را خواهد داد.

قهوه ساز دلونگی

برخی از مدل‌های اسپرسو ساز دلونگی از نظر قیمتی به صرفه‌تر بوده اما آپشن‌های محدودتری را شامل می‌شوند. برخی دیگر نیز تمام اتوماتیک بوده و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار فرد قرار می‌دهد. طراحی منحصر به فرد، جمع‌وجور همراه با کارایی ساده از دیگر ویژگی‌های ممتاز انواع قهوه ساز دلونگی است.

اگرچه طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی برای برخی از افراد کمی دشوار است اما ما دراینجا نکات لازم برای راه اندازی دستگاه‌ را به شما یادآورد می‌شویم.

چگونگی راه اندازی قهوه ساز دلونگی

طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی کار چندان پیچیده‌ای نیست. زمانی که دستگاه را از جعبه خارج می‌کنید، ترجیحاً یکراست به سراغ دفترچه راهنمای دستگاه بروید. معمولاً دفترچه راهنما توضیحات لازم را به چند زبان اصلی از جمله انگلیسی همراه با تصاویری از بخش‌های مختلف دستگاه آورده است.

حتی اگر زبان انگلیسی شما کامل نباشید می‌توانید با دیدن تصاویر تا حدودی پی به چگونگی راه اندازی دستگاه ببرید. همانطور که گفته شد برای طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی مراجعه دفترچه راهنما اولین کار اصلی است. پس از مطالعه دفترچه به سراغ مخزن آب پشت دستگاه بروید.

معمولاً تمام دستگاه‌های قهوه ساز دارای مخزن مخصوص آب هستند. مخزن دستگاه را از آب تصفیه شده پُر کنید. توجه داشته باشید که حتماً از آب تصفیه شده برای آماده کردن قهوه استفاده کنید. چرا که بهداشتی‌تر بوده و طعم قهوه بهتری خواهید داشت.

دلونگی

علاوه بر آن باعث طولانی‌تر شدن عمر دستگاه قهوه ساز نیز می‌شود. پس از آنکه مخزن دستگاه را با آب تصفیه پُر کردید، مخزن را به دستگاه متصل کنید. توجه کنید که در برخی از مدل‌ها مخزن آب به دستگاه متصل بوده و امکان جداسازی آن نیست.

بنابراین می‌توانید از یک بطری برای پر کردن مخزن استفاده کنید. در این مرحله دستگاه را به برق متصل کرده و آن را روشن کنید. با فشار دادن دکمه Setting می‌توانید از طریق دکمه‌های بالا و پایین زبان مورد نظرتان را مشخص کنید.

با فشار دادن مجدد دکمه تنظیمات می‌توانید زبان مورد نظرتان را ذخیره کنید. مرحله بعدی تنظیم میزان سختی آب است. در این مرحله با زدن مجدد دکمه Setting و همچنین دکمه‌های فلش در قسمت بالا و پایین می‌توانید میزان سختی آب را تعیین کنید.

پس از آن با فیکس کردن شات دستگاه اسپرسوساز و چرخاندن گردونه بخار اجازه دهید که گردونه بخار روی علامت صفر قرار بگیرد. در این مرحله چراغ‌های دستگاه قهوه ساز شروع به چشمک زدن می‌کنند و دستگاه آماده استفاده می‌شود.

با رعایت دقیق مراحل گفته شده می‌توانید اولین فنجان قهوه خوش طعم و دلچسب‌تان را در کمترین زمان ممکن آماده کنید.

خرید اینترنتی قهوه ساز دلونگی

در این مطلب به توضیح مختصری درباره طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی پرداختیم. کارایی با انواع دستگاه قهوه ساز دلونگی کار چندان سخت و دشواری نیست. کافیست که دستگاه اسپرسو ساز دلونگی را در درجه اول به خوبی بررسی کنید.

پس از آن با مطالعه دفترچه راهنما و و رعایت نکات گفته شده در این مطلب، می‌توانید بهترین قهوه را برای خود و اطرافیان‌تان سرو کنید. انواع اسپرسوساز دلونگی از نظر میزان کیفیت و سطح عمل‌کرد به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات در بازار عرضه می‌شوند.

اسپرسو دلونگی

تا حد امکان با طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی به خوبی آشنا شدید. بدون شک با خرید قهوه ساز دلونگی نه تنها از خریدتان پشیمان نخواهید شد بلکه می‌توانید از یک دستگاه مرغوب و همیشگی با ویژگی‌های ممتاز برخوردار شوید.

خرید اینترنتی قهوه ساز دلونگی این امکان را به شما می‌دهد تا به طیف متنوعی از مدل‌های این برند دسترسی کامل داشته باشید. فروشگاه لفتیکا عرضه‌کننده انواع محصولات خانگی، بستری را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند با خیال راحت و پرداخت مطمئن محصول مورد نظرشان را در برند لونگی ثبت سفارش کنند.

اگر شما هم شیفته نوشیدن طعم و عِطر خوش قهوه هستید همین حالا با ثبت سفارش قهوه ساز دلونگی یک دستگاه تمام‌عیار و حرفه‌ای را مهمان آشپزخانه‌تان کنید.

ثبت سفارش آسان، پرداخت مطمئن و ارسال محصول در محل از مزایای خرید اینترنتی دستگاه قهوه ساز دلونگی از فروشگاه معتبر لفتیکا است.

نظرات کاربران
لطفا نظرتون رو در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید
جهت ارسال نظر و دیدگاه خود باید ابتدا وارد سایت شوید. جهت ورود به سایت روی لینک زیر کلیک نمایید.
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
تایید و ارسال نظر
مشاوره و پشتیبانی