0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

آموزش کامل طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس

معرفی سرخ کن بدون روغن فیلیپس

امروزه اکثر افراد با توجه به ماشینی شدن زندگی ها و مشغله های زیاد زندگی، تحرک کمتری دارند. متاسفانه تحرک کمتر منجر به افزایش وزن و چاقی میشود؛ اما با این حال باز هم روش هایی وجود دارند که ما بتوانیم جلوی روند چاقی را بگیریم.

خوردن غذاهایی با کالری کمتر یکی از مهمترین روشها برای جلوگیری از چاقی است. در واقع مصرف غذای سالم طبیعی که بدون چربی و روغن باشد، نقش اصلی را در پایین آوردن و یا ثابت نگه داشتن وزن افراد ایفا میکند.

کمپانی فیلیپس با نظر به این نکته سرخ کن بدون روغن فیلیپس را تولید و روانه بازار کرده است. مواد غذایی در سرخکن فیلیپس بجای روغن توسط گردش سریع هوای داغ پخته میشوند.

 

طرز استفاده از سرخکن بدون روغن فیلیپس

 

فروشگاه اینترنتی لفتیکا، تمامی مدلهای مختلف سرخکن بدون روغن فیلیپس را با قیمتی مقطوع ارائه میکند تا همه افراد بتوانند با خیال راحت سرخکن موردعلاقه خود را خریداری کنند و از استفاده از آن لذت ببرند. در ادامه با تعدادی از مدلهای سرخکن فیلیپس آشنا خواهید شد:

سرخ کن فیلیپس HD9270

سرخ کن فیلیپس مدل HD9650

سرخ کن فیلیپس مدل HD9863

سرخ کن فیلیپس HD9280

سرخ کن فیلیپس HD9200

برای اطلاع از مشخصات و ویژگی ها و طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس با ما همراه باشید.

 

مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس

این محصولات در سایزهای مختلفی اعم از 4 لیتر، 6 لیتر و غیره وجود دارند که میتوانید با توجه به نیاز خود هر کدام را که میخواهید تهیه کنید. همچنین مدلهای مختلف سرخ کن بدون روغن فیلیپس میتوانند صفحه کنترل آنالوگ یا لمسی داشته باشند.

مشخصه مهم دیگری که در سرخ کن های بدون روغن فیلیپس دیده میشود این است که این سرخکن ها دارای تنظیمات پخت هستند، این مورد بدین معناست که شما امکان پخت مختلف غذاها را به روشهای مختلف خواهید داشت.

 

سرخکن بدون روغن فروشگاه لفتیکا

 

تفاوتهای اصلی مدلهای مختلف سرخکن بدون روغن فیلیپس در گنجایش، صفحه نمایش و جنس سبد آنها است. این سرخکن‌ها از کشور چین وارد شده اند اما تحت لیسانس کشور هلند هستند. برای مشاهده تمامی مدلهای سرخکن بدون روغن فیلیپس این سایت را بررسی کنید.

 

مزایای استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس

تمامی افراد با هر مدل سلیقه و رژیم غذایی میتوانند از سرخکن بدون روغن فیلیپس استفاده کنند. به همین دلیل است که این مدل سرخکن یکی از بهترین انواع لوازم آشپزخانه برای هدیه  دادن است. این سرخکن برای گیاهخواران و کسانی که به پخت کیک های بدون روغن نیز علاقه دارند بسیار گزینه مناسبی است.

خرید سرخ کن فیلیپس

 

در ادامه با دیگر مزایای استفاده از سرخکن بدون روغن فیلیپس آشنا خواهید شد:

-          مشتریان با خرید سرخکن فیلیپس میتوانند انتخاب کنند که تحت چه دمایی و در طی چه مدت زمانی غذای خود را آماده کنند.

-          در سرخکن بدون روغن فیلیپس، هوای داغ بصورت یکنواخت در همه جهات پخش میشود و باعث مغز پخت شدن تمامی قسمتهای غذا در کوتاهترین زمان ممکن و البته بدون روغن میشود.

-          این سرخکن ها طراحی ساده ای دارند، به همین دلیل همه افراد با هر سنی میتوانند از این محصول استفاده کنند زیرا که روش استفاده آسانی دارند و البته فراموش نشود که قابلیت شستشوی آسانی نیز دارند؛ این سرخکن ها بسیار سبک هستند و به آسانی جابجا میشوند.

-           سرخکن بدون روغن فیلیپس توان بالایی دارد که سبب میشود بتوانید انواع غذاها را در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید؛ همین موضوع سبب میشود که برق کمتری مصرف شود و در نهایت در مصرف انرژی صرفه جویی میشود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش تشخیص قابلمه گرانیتی اصل چیست؟

آموزش استفاده از سرخکن

نکته: شما با خرید سرخکن بدون روغن فیلیپس گویی چندین محصول خریداری کرده اید، زیرا این سرخکن اعمالی نظیر کبابی کردن، برشته کردن، گرم کردن، آبگیری و بسیاری اعمال دیگر را نیز انجام میدهد.

 

تفاوتهای سرخ کن بدون روغن فیلیپس دیجیتال و آنالوگ

اولین مورد در کنترل دما و زمان است. سرخکن های دیجیتالی دارای نمایشگر دیجیتال هستند و همین موضوع سبب میشود که برای پخت غذاهای مختلف بتوانید دقت بیشتری در کنترل دما و زمان به خرج دهید. اما در مورد سرخکن‌های آنالوگ از آنجایی که کنترل دما و زمان از طریق دکمه های مکانیکی انجام میشود، دقت کمتری وجود خواهد داشت.

تفاوت مهم بعدی که میخواهیم به آن اشاره کنیم، داشتن قابلیت‌های پخت خاص است. سرخکن های دیجیتالی از برنامه های پیش فرض برای پخت انواع غذاها استفاده میکنند، اما در سرخکن آنالوگ میتوانید انواع روشهای پخت را به صورت دستی و بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید.

 

طرز استفاده از سرخکن بدون روغن فیلیپس

توجه داشته باشید که سرخکن بدون روغن فیلیپس را حتما بر روی یک صفحه صاف قرار دهید. بعد از روشن کردن دستگاه، موادغذایی را به روش مناسب در سبد میچینید و سپس با انجام دادن تنظیمات مربوطه ( تنظیمات دما و زمان) که ارتباط زیادی به روش پخت و غذایی که قرار است بپزید دارد، پخت و پز را شروع کنید.

توجه داشته باشید که همیشه مواد را در سبد بریزید تا در تماس با المنت های حرارتی قرار نگیرند. پس از اینکه کار شما با سرخکن بدون روغن فیلیپس تمام شد، قبل از دست زدن به دستگاه یا تمیزکردن آن، حدود 30 دقیقه اجازه دهید خنک شود.

 مشخصات سرخکن فیلیپس

 

سوالات رایج

شستشوی سرخکن بدون روغن فیلیپس به چه شکلی است؟

در سرخکن فیلیپس مخزن و سبد به راحتی از یکدیگر جدا میشوند. سرخکن های بدون روغن فیلیپس به راحتی با دست و مواد شوینده شسته میشوند. همچنین میتوانید اجزای قابل جداشدن دستگاه سرخکن بدون روغن فیلیپس را با دست و یا با ماشین ظرفشویی بشویید.

 

جنس سرخکن بدون روغن فیلیپس از چیست؟

کمپانی فیلیپس همواره در تلاش بوده تا محصولاتی تولید کند که عمر و دوام بالایی داشته باشند، در تولید سرخکن بدون روغن فیلیپس نیز این امر را رعایت کرده است. جنس خارجی این محصول از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده است تا در برابر حرارت و ضربه کاملا مقاوم باشد و جنس داخلی آن که در تماس با موادغذایی است از فولاد ضد زنگ ساخته شده است تا در برابر اکسیداسیون و خوردگی مقاوم باشد که در اینصورت بهداشت غذاها کاملا تضمین خواهد شد.

 

برنامه های مختلف سرخکن بدون روغن فیلیپس شامل چه چیزهایی میشود؟

برنامه یخ زدایی، برنامه پخت سیبزمینی، برنامه پخت مرغ، برنامه پخت ماهی، برنامه پخت کیک، برنامه پخت گوشت قرمز، برنامه پخت سبزیجات و برنامه گرم نگه دار از پرکاربردترین برنامه های سرخکن فیلیپس هستند.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم که اطلاعات کافی راجع به طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس، مشخصات و ویژگی های بارزش را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه کنیم. این سرخکن ها ساخت کشور چین هستند و از کشور چین وارد شده اند اما تحت لیسانس کشور هلند هستند و مطابق با همان استانداردهایی که در کشور هلند استفاده میشود، ساخته شده اند. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به شما در انتخاب صحیح کمک کرده باشد.

مشاوره و پشتیبانی