0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

سرخ کن بدون روغن تفال خوبه یا فیلیپس

همیشه غذاهای سرخ کردنی اشتهای هر فرد خوش خوراکی را برانگیخته می‌کند. اما چگونگی آماده شدن غذاهای سرخ کردنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به مراتب اگر بخواهید برای سرخ کردن ماهی، مرغ، بادمجان، سیب‌زمینی و غیره از یک ماهیتابه ساده استفاده کنید، مصرف روغن‌تان بالا می‌رود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

پس بهترین گزینه استفاده از سرخ کن‌هایی است که برای تهیه غذا نیازی به روغن ندارند. از جمله انواع بهترین سرخ کن‌ها می‌توان به سرخ کن بدون روغن تفال و سرخ کن فیلیپس اشاره کرد.

هر یک از این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد می‌باشد.

اما اینکه بدانیم سرخ کن تفال خوبه یا فیلیپس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انتخاب سرخ کن بدون روغن تفال یا سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن‌ها به عنوان یکی از مصرفی‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم برقی خانگی شناخته شده‌اند. تهیه انواع غذاهای سرخ شده با کیفیت عالی، اصلی‌ترین ویژگی دستگاه سرخ کن‌ها است. از دیگر شاخصه‌های ممتاز سرخ کن تفال و فیلیپس، عدم نیاز به روغن برای غذاهای سرخ کردنی است.

چی از این بهتر که بتوانید بدون نیاز به روغن، انواع غذاهای خوشمزه و ترد را در کسری از زمان تهیه کنید! برند تفال و فیلیپس دو برند محبوب در صنعت لوازم برقی خانگی هستند.

سرخ کن رژیمی

هر دو برند از قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای برخوردار می‌باشند. البته پیش از آنکه برای خرید دست به جیب شوید، باید شناخت کافی درباره کارایی هر یک از برندها داشته باشید.

تفاوت‌های اصلی سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس

با توجه به دنیای پرمشغله امروزی، دیگر کمتر کسی زمان زیادی را صرف پخت و پز می‌کند. با روی کار آمدن انواع سرخ کن‌های پیشرفته، دیگر روش‌های قدیمی سرخ کردن غذا کارساز نیست.

طراحی و ساخت مجهز انواع سرخ کن سبب شده تا به راحتی بتوانید از انواع غذاهای سرخ کردنی لذت ببرید. قابل ذکر است که برای اولین بار تفال دستگاه‌های سرخ کن مجهز خود را روانه بازار کرد.

سرخ کن تفال

پس از آن فیلیپس با طراحی سرخ کن‌های پیشرفته آماده رقابت با تفال در بازار لوازم برقی خانگی شد. در این بخش به برخی از تفاوت‌های سرخ کن تفال و قیلیپس می‌پردازیم:

برخورداری از فناوری‌های متفاوت

 از جمله تفاوت‌های اصلی سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس می‌توان به فناوری بهینه شده در هر یک از مدل‌ها اشاره کرد. تفال از فناوری Heat Pulse برای سرخ کردن غذا بهره می‌برد. اما فیلیپس استفاده از فناوری Rapid Air را پیشروتر می‌داند.

در مجموع هر دو برند از فناوری یکسان و کارایی نسبتاً قابل توجهی برخوردار هستند. در نتیجه با انتخاب هر  یک از این دو برند می‌توانید به خوبی لذت خوردن انواع غذاهای ترد و تازه را تجربه کنید.

جریان هوای پر حرارت

دمیدن هوا در محفظه سرخ کن باعث می‌شود که نیازی به روغن برای سرخ کردن غذا نباشد. این میزان از قدرت جریان هوا در هر دو برند کاملاً یکسان است. در‌واقع می‌توان گفت هر دو دستگاه از توان نسبی بسیار قابل توجهی برای طبخ غذا برخوردار هستند.

طراحی و شکل ظاهری

تفاوت برند تفال و فیلیپس در طراحی و شکل ظاهری، قابلیت‌ها، امکانات و همچنین قیمت خرید محصول بیشتر قابل توجه است.

با یک نگاه اجمالی می‌توان دریافت که انواع مدل‌های سرخ کن فیلیپس شکل ظاهری مشابهی دارند. ساختار کلی انواع سرخ کن فیلیپس استوانه‌ای شکل بوده و قالب آن به شکل کشویی طراحی شده است.

سرخ کن فیلیپس

در مقابل تفال از قالب‌های متفاوتی برای ساختار سرخ کن‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر آن در طراحی انواع مدل‌های سرخ کن تفال از هر دو طراحی قالب‌های کشویی و آسانسوری بهره گرفته شده است. به طوری‌که شما می‌توانید در  هنگام خرید مدل آسانسوری و یا کشویی تفال را انتخاب کنید.

برخورداری از نمایشگر لمسی

هر دو برند سرخ کن تفال و فیلیپس دارای نمایشگر لمسی هستند. به طوری‌که با استفاده از نمایشگر می‌توانید قابلیت‌های مختلف دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید.

قابل ذکر است که در مدل‌های آسانسوری سرخ کن تفال، سیستم پدال چرخشی تعبیه شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا با چرخش غذا در داخل محفظه، کیفیت پخت مواد غذایی به صورت یکنواخت اعمال شود. شما می‌توانید از این قابلیت برای سرخ کردن گوشت، مرغ و ماهی بهره ببرید.

تفاوت قیمتی

از دیگر عواملی که باعث مقایسه سرخ کن تفال و فیلیپس می‌شود، تفاوت قیمتی است. هر دو برند از ویژگی‌ها، امکانات و کارایی‌های قابل توجهی برخوردار هستند.

در نتیجه هر دو برند سرخ کن تفال و فیلیپس دارای ارزش خرید بالایی می‌باشند. تفاوت قیمتی این دو برند بیشتر در مدل‌های آن خلاصه می‌شود. 

بهترین سرخ کن تفال یا فیلیپس

با توجه به توضیحات گفته شده درباره این موضوع که آیا سرخ کن بدون روغن تفال خوبه یا فیلیپس ، در این بخش به معرفی بهترین مدل‌های سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس اشاره می‌کنیم:

سرخ کن فیلیپس HD9252

سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی است که قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول با توان مصرفی ۱۴۰۰ وات دارای عمل‌کرد بهینه‌ای برای آماده کردن انواع غذاهای سرخ کردنی است.

سرخ کن زیبا

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر لمسی، پنل کنترل و برنامه‌های پخت غذا اشاره کرد. فیلیپس در ساختار این مدل از فناوری Rapid Air استفاده کرده است.

مزیت این فناوری، کاهش ۹۰ درصدی چربی غذا می‌باشد. بدنه عایق حرارتی و قالب نچسب و ضد خش از دیگر مشخصه‌های اصلی این مدل است.

سرخ کن تفال مدل EY505

قابل توجه مشتریان خرید سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505 یکی از بهترین گزینه‌هاست. بهره‌مندی از نمایشگر دیجیتال، پنل کنترل لمسی و گنجایش ۴.۲ لیتری از ویژگی‌های ممتاز این مدل است. علاوه بر قالب نچسب و ضد خش سرخ کن، این محصول دارای یک گریل هم می‌باشد.

سرخ کن بدون روغن

توان مصرفی ۱۴۰۰ وات و امکان پخت غذا بدون نیاز به روغن از مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود. همچنین سرخ کن تفال مدل EY505 دارای چندین برنامه پخت غذا و قابلیت گرم کردن نان هم می‌باشد.

سرخ کن فیلیپس HD9200

اگر به دنبال یک سرخ کن خوش قیمت، کاربردی و همراه با ظرفیت استاندارد هستید، خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 را از دست ندهید. یک سرخ کن بهینه با توان مصرفی ۱۴۰۰ وات و ظرفیت ۴.۱ لیتر که وعده غذایی ۵ نفر را آماده می‌کند.

سرخ کن فیلیپس

در این سرخ کن مانند سایر مدل‌های فیلیپس، از فناوری Rapid Air استفاده شده است. در نتیجه کیفیت پخت فوق‌العاده بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

پنل کنترلی این محصول شامل دو کلید فشاری برای تنظیم زمان و کنترل دما می‌باشد. ناگفته نماند که این محصول از ۷ برنامه غذایی متفاوت بهره‌مند است.

سرخ کن تفال مدل FZ7600

یکی دیگر از انواع بهترین سرخ کن تفال مدل FZ7600 می‌باشد. این مدل به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های آسانسوری تفال در بازار شناخته شده است. عمل‌کرد مطلوب، طراحی شیک و قیمت خرید منصفانه از جمله ویژگی‌های ممتاز این محصول می‌باشد.

سرخ کن تفال

توان مصرفی این مدل از سرخ کن تفال ۱۳۰۰ وات و گنجایش کاسه آن ۱.۲ کیلوگرم است. این محصول از پنل کنترلی لمسی، نمایشگر دیجیتال و ۹ دستور پخت برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های ممتاز این محصول می‌توان به قالب نچسب و ضد خش و ظرفیت پخت غذا برای ۴ الی ۶ نفر اشاره کرد.

خرید سرخ کن تفال یا فیلیپس؟

هر دو برند سرخ کن تفال و سرخ کن فیلیپس از کارایی، عمل‌کرد و ویژگی‌های تقریباً مشابهی برخوردار هستند. درو اقع می‌توان گفت هر دو برند کیفیت مطلوبی را جهت پخت غذا ارائه می‌دهند.

به مراتب در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند نوع نیاز مصرفی، ظرفیت پخت غذا به تعداد افراد، کارایی و قیمت خرید در انتخاب محصول قابل توجه است. بدین ترتیب شما می‌توانید با توجه به سطح انتظارات‌تان و تعیین بودجه از مناسب‌ترین مدل سرخ کن تفال یا فیلیپس برخوردار شوید.

در نهایت با توجه به نوسانات نرخ ارز، تورم و متغیرات بازار، بهترین زمان برای خرید سرخ کن همین امروز و همین لحظه است. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید.

مشاوره و پشتیبانی