0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی "بهترین مدل سرخ کن نینجا" در 1403

آیا تابحال چیزی درباره بهترین مدل سرخ کن نینجا شنیدید؟! آیا تجربه استفاده از لوازم خانگی نینجا را دارید؟!

اگر به دنبال خرید بهترین مدل سرخ کن هستید، ما با اطمینان برند نینجا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت نینجا به عنوان یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم خانگی در بازار شناخته شده است. این برند به دلیل کیفیت و کارایی مطلوب غذاسازها و سایر لوازم آشپزخانه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در این حوزه پیدا کرده است.

یکی دیگر از دلایل برجسته محبوبیت این برند، توسعه سیستم‌های همه کاره و ترکیبی در محصولات آشپزخانه‌ای است. سیستم‌های نوین طراحی شده در تجیهزات آشپزخانه‌ای نینجا به گونه‌ای است که قابلیت‌ها و آپشن‌های ویژه‌ای را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

معرفی سرخ کن نینجا

در نتیجه تمام این موارد دست به دست هم داده تا برند نینجا به عنوان یک برند نوآورانه و مبتکر در میان سایر رقبا شناخته شود.

محصولات نینجا ساخت کدام کشور است؟

تمام محصولاتی که با نام نینجا در بازار عرضه می‌شوند، تحت لیسانس آمریکا بوده و در کشور چین تولید می‌شوند. برند نینجا بیشتر به دلیل محصولات با کیفیت، کاربر پسند و نوآورانه بر سر زبان‌هاست.

علاوه بر آن آشپزی آسان و راحت با محصولات نینجا از دیگر ویژگی‌های برجسته آن است. با توجه به فناوری تعبیه شده در تولیدات نینجا، اغلب مشتریان برند نینجا را یک سروگردن بالاتر از سایر محصولات می‌دانند. از جمله محصولات محبوب این برند می‌توان به سرخ کن نینجا اشاره کرد. 

انواع بهترین مدل سرخ کن نینجا با قابلیت‌های نوین تمام خواسته‌های شما را از یک پخت و پز بی‌نظیر برآورده می‌کند.

سرخ کن نینجا 3.8 لیتری مدل AF100

اگر فرصت چندانی برای پخت و پز یا سرخ کردن مواد غذایی را ندارید، حتماً از مزایای سرخ کن‌ها بهره‌مند شوید. سرخ کردن مواد غذایی در حالت عادی، نیاز به مصرف روغن فراوانی دارد. اما دستگاه سرخ کن برای آماده شدن غذا نیازی به روغن ندارد.

از آنجایی که اغلب افراد طرفدار غذاهای سرخ کردنی هستند، استفاده از بهترین مدل سرخ کن نینجا بهترین گزینه است. چرا که با کمترین ضرر ممکن می‌توانید از انواع غذاهای سرخ کردنی لذت ببرید.

برای خرید سرخ کن نیجا مدل AF100 کلیک کنید

سرخ کن نینجا اصل

مشخصات سرخ کن نینجا مدل AF100

سرخ کن نینجا با ظرفیت ۳.۸ لیتری بهترین انتخاب برای یک خانواده ۴ نفره است. از جمله مشخصات این دستگاه
می‌توان به طراحی و شکل ظاهری شیک دستگاه اشاره کرد. وزن سبک و کم جا بودن دستگاه به گونه‌ای است که
می‌توانید آن را بر روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید.

نوع کاسه دستگاه نچسب و ضد خش است. در نتیجه مواد غذایی بدون نیاز به روغن درون کاسه دستگاه قرار گرفته و در کوتاهترین زمان ممکن آماده می‌شوند.

دستگاه شامل آپشن‌ها و گزینه‌های لمسی است. شما می‌توانید با گزینه‌های لمسی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده، از قابلیت‌های متنوع آن بهره‌مند شوید.

سرخ کن نینجا

سایر ویژگی‌های سرخ کن نینجا مدل AF100 برای انتخاب بهترین مدل سرخ کن نینجا می‌توانید به ویژگی‌های شاخص دستگاه توجه داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های سرخ کن نینجا مدل AF100 می‌توان به این موارد زیر اشاره کرد:  دارای گنجایش ۳.۸ لیتری و مناسب برای یک خانواده ۴ نفره، جنس بدنه از سرامیک کاملاً نچسب، مناسب برای سرخ کردن انواع مرغ، سیب‌زمینی، بادمجان و … ، برخورداری از ۴ برنامه پیش‌فرض متنوع اعم از سرخ کن، گرم کردن، کباب کردن و خشک کردن 

سرخ کن نینجا ۹.۵ لیتری مدل AF400EU

یکی دیگر از بهترین مدل سرخ کن نینجا مدل AF400EU با گنجایش ۹.۵لیتری است. مدل AF400EU ظرفیت بیشتری برای سرخ کردن انواع مواد غذایی را برایتان فراهم می‌کند.

در نتیجه اگر مصرف غذاهای سرخ کردنی‌تان بالاست، خرید این مدل به عنوان یکی از بهترین مدل سرخ کن نینجا مختص شماست. همانطور که گفته شد، مزیت استفاده از انواع بهترین سرخ کن نینجا عدم استفاده از روغن است. بدین ترتیب می‌توانید انواع غذاهای سالم و خوشمزه را بدون نیاز به روغن تهیه کنید.

سرخ کن اصل نینجا

مشخصات سرخ کن مدل AF400EU

هیچ چیز بهتر از آماده شدن سریع غذاها با بهترین کیفیت نمی‌تواند خستگی یک روز پر کار را از تن بیرون کند. توسعه پیشرفت فناوری در عرضه محصولات آشپزخانه‌ای سبب شده تا بهترین مدل سرخ کن نینجا به یکی از پرطرفدارترین‌ها تبدیل شود.

قطعاً استفاده از انواع دستگاه‌های به روز با فناوری نوین، باعث افزایش سطح رفاه زندگی و حتی سلامت افراد می‌شود. چرا که تمامی استانداردهای جهانی در تولید انواع دستگاه‌های آشپزخانه‌ای نینجا به کار برده شده است.

قیمت مدل AF400EU به علت گنجایش ظرفیت بیشتر، دارای قیمت بالاتری است. اما با توجه به کیفیت، کارایی و قابلیت‌‌های ویژه کاملاً دارای ارزش خرید است. شما می‌توانید با صرف یک هزینه کاملاً به صرفه از آپشن‌ها و قابلیت‌های ویژه این محصول به خوبی بهره‌مند شوید.

برای خرید سرخ کن نینجا مدل AF400EU کلیک کنید

سرخ کن دو قلو نینجا

این سرخ کن امکاناتی نظیر سرخ کردن، گریل کردن و بریان کردن مواد غذایی را به شما می‌دهد. بدون شک با خرید بهترین مدل سرخ کن نینجا می‌توانید از پس پذیرایی از مهمانان‌تان به خوبی برآیید.

سایر ویژگی‌های سرخ کن مدل AF400EU

از دیگر ویژگی‌های شاخص و ممتاز بهترین مدل سرخ کن نینجا یعنی مدل AF400EU می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  جنس بدنه دستگاه از سرامیک نچسب، دارای صفحه نمایشگر LED  دارای گنجایش ۹.۵ لیتر و مناسب برای خانواده‌های بالای ۴ نفر، دارای قابلیت‌های لمسی برای استفاده از برنامه‌های متنوع دستگاه، مناسب برای انواع مواد غذایی اعم از مرغ، گوشت، ماهی، سیب‌زمینی، بادمجان، کدو و …

انتخاب بهترین مدل سرخ کن نینجا

برای خرید بهترین مدل سرخ کن نینجا می‌توانید با مطالعه مشخصات هر یک از دستگاه‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز مصرفی‌تان، بودجه و سطح انتظارات‌تان از بهترین مدل سرخ کن نینجا بهره‌مند شوید. 

برای خرید بهترین مدل سرخ کن نینجا با بهترین کیفیت و تضمین بهترین قیمت بازار همین حالا از لفتیکا ثبت سفارش کنید.

مشاوره و پشتیبانی