0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی "بهترین مدل سرخ کن فیلیپس" در 1403

یک سرخ کن خوب چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

سرخ کن از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه در هر خانه ای است که به منظور تسهیل فرایند آشپزی ساخته شده است. با استفاده از سرخ کن میتوانید انواع خوراکی ها را بسیار سریع سرخ کنید.

البته فراموش نشود که سرخ کن ها مدام در حال تکامل پیدا کردن هستند بطوریکه امروزه سرخ کن های بدون روغن بسیاری در بازار وجود دارند و تمامی غذاها را بدون یک قطره روغن و تنها با گردش هوای سریع داغ تهیه میکنند.

جدا از اینکه یک سرخ کن خوب باید غذا را به سالم ترین روش ممکن تهیه کند تا برای افراد ضرری نداشته باشد، امکان استفاده راحت، شستشوی آسان و توان بالا از دیگر مشخصات یک سرخ کن خوب است.

 

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

 

قیمت مقرون به صرفه، مغز پخت کردن غذا، خوش طعم کردن غذا و گنجایش زیاد نیز از دیگر مشخصات یک سرخ کن خوب است.

 

معرفی سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس بدون نیاز به استفاده از روغن و چربی، انواع غذاها را تهیه میکند. همچنین مواردی چون تنظیمات پخت خودکار، پخش یکنواخت هوای داغ، قابلیت شستشوی آسان و عدم تولید بو و دود، از دیگر ویژگی های بارز سرخ کن فیلیپس هستند که سرخ کن فیلیپس را به یکی از بهترین مدل سرخ کن بدون روغن در ایران تبدیل کرده است.

برای استفاده از این سرخ کن ابتدا غذا را داخل سبد قرار میدهید و سپس سبد را داخل دستگاه میگذارید. سپس دما و زمان را تنظیم میکنید و دکمه شروع را فشار میدهید. همچنین پس از اتمام کار دستگاه به طور خودکار خاموش میشود.

بهترین سرخ کن

نکته: فروشگاه اینترنتی لفتیکا تمامی مدلهای مختلف سرخ کن برند فیلیپس را با بهترین قیمت به سراسر کشور ارسال میکند و همچنین با ارائه خدمات پس از فروش، خیال مشتری را از بابت خرید کاملا راحت میکند.

 

معرفی کمپانی فیلیپس

کمپانی فیلیپس از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانه در جهان است. این کمپانی ابتدا در کشور هلند دایر شد اما با توجه به تقاضای زیادی که در سرتاسر دنیا دارد در کشورهای مختلفی مثل چین، مالزی، لهستان، ترکیه و رومانیا نیز تحت لیسانس هلند مونتاژ و تولید میشود.

کمپانی فیلیپس همواره در تلاش است تا محصولاتی تولید کند که تمامی نیازهای افراد را برطرف کند، در اینجا نیز با تولید سرخ کن بدون روغن فیلیپس با یک تیر چند نشان زده است؛ زیرا که این سرخ کن اعمال مختلفی نظیر آبگیری، گرم کردن، برشته کردن، تست کردن و همچنین کبابی کردن را نیز انجام میدهد.

 بیشتر بخوانید: آموزش طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بهترین سرخکن فیلیپس

 

تولید محصولاتی با کیفیت و با دوام نیز از دیگر ویژگی های مثبت محصولات تولید شده توسط کمپانی فیلیپس است. این قاعده در رابطه با انواع سرخ کن نیز صدق میکند. برای اینکه سرخ کن فیلیپس در برابر حرارت و ضربه مقاوم باشد جنس خارجی اش را از پلاستیک مقاوم ABC میسازند و جنس داخلی سرخ کن ها را از فولاد ضد زنگ میسازند تا دچار خوردگی نشود و بهداشت غذاها کاملا تضمین شود.

 

3 تا از بهترین مدل سرخکن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس مدل HD9252

سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 با داشتن ظاهری زیبا و مشکی رنگ، یکی از جدیدترین و منحصر به فردترین مدلهای سرخ کن برند فیلیپس است که حاصل بکارگیری دانش بروز و فناوری بی همتای برند فیلیپس است.

این سرخکن صفحه نمایش لمسی دارد و هم چنین توجه داشته باشید که سینی سرخ کن مدل HD9252 از جنس تفلون نچسب است و مواد به هیچ عنوان به آن نمیچسبد.

 

سرخکن فیلیپس 1403

 

در ادامه با دیگر مشخصات این محصول آشنا خواهید شد:

ظرفیت: 4.1 لیتر

توان مصرفی: 1400 وات

وزن: 4550 گرم

نوع سبد: کشویی

اعلام هشدار در پایان برنامه: دارد

 

سرخ کن فیلیپس مدل HD9280

به دلیل اینکه این سرخکن به روغن نیازی ندارد و با گردش هوای داغ کار میکند، میتوانید بدون نگرانی از چاق شدن انواع غذاها را  در آن تهیه کنید؛ گردش هوای داغ باعث میشود که غذا از بیرون ترد و از درون نرم باشد. این مدل سرخ کن فیلیپس مسلط به سیستم خاموشی خودکار است.

 

 

معرفی بهترین مدل سرخکن

 

در ادامه با دیگر مشخصات این محصول آشنا خواهید شد:

ظرفیت: 6.2 لیتر

توان مصرفی: 2000 وات

قابلیت گرم نگهدارنده: دارد

صفحه کنترل لمسی: دارد

وزن: 5500 گرم

 

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270

از سرخکن مدل HD9270 میتوانید برای پخت انواع گوشت، سبزیجات، کیک و یا پیتزا استفاده کنید. این سرخکن مجهز به سیستم تشخیص و پخت خودکار است که باعث میشود خود دستگاه روش و دمای مناسب برای پخت غذا را تشخیص دهد و از سوختن غذا نیز جلوگیری به عمل میاید.

 

بهترین سرخکن در سال 1403

 

در ادامه با دیگر مشخصات این محصول آشنا خواهید شد:

ظرفیت: 6 لیتر

توان مصرفی: 2000 وات

رنگ: مشکی

ظرفیت به نفر: 5 الی 7 نفر

شکل کاسه: مربعی

 

سوالات رایج 

تفاوت سرخکن تک دسته و دوقلو در چیست؟

مدلهای کشویی سرخ کن فیلیپس به دو دسته تک دسته و دو قلو تقسیم میشود. در مدلهای کشویی دو قلو، قابلیت پخت مجزا و همزمان در هر محفظه وجود دارد.

 

ظرفیت مختلف سرخ کن های فیلیپس شامل چیست؟

ظرفیت سرخ کن ها شامل 3 و 4 لیتری (مناسب برای کمتر از 5 نفر)، سرخ کن 5 و 6 لیتری (برای 5 تا 7 نفر)، سرخ کن 7 لیتری ( برای 7 تا 8 نفر) و سرخ کن بالای 9 لیتری (مناسب برای بالای 10 نفر).

 

برنامه های مختلف سرخ کن بدون روغن فیلیپس شامل چه چیزهایی میشود؟

پختن، کباب کردن، سرخ کردن، ترد کردن، خشک کردن و گرم کردن مجدد غذا، از برنامه های مختلف سرخ کن بدون روغن فیلیپس است.

 

نتیجه گیری

در این مقاله شما را با سه تا از بهترین مدل سرخ کن فیلیپس  در فروشگاه اینترنتی لفتیکا آشنا کردیم، البته این بدین معنا نیست که مدلهای دیگر کاربرد کمتری دارند، برای بررسی مدلهای دیگر سایت ما را به دقت بررسی کنید.

مشاوره و پشتیبانی