0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال در سال 1403

سرخ کن های بدون روغن جدیدترین نسل از لوازم پخت و پز مدرن هستند که اکنون طرفداران زیادی داشته و اغلب افراد خواهان استفاده از این محصول هستند. برای معرفی بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال همراه ما باشید.

قاعدتا زمانی که یک نوع محصول ترند شده و درخواست برای استفاده از آن افزایش می یابد، برندهای مختلف شروع به طراحی و تولید آن محصول کرده تا از موج فروش جا نمانند.

سرخ کن بدون روغن یا همان سرخ کن رژیمی در حال حاضر جزو این محصولات است که تقریبا تمام برندهای تولید لوازم برقی تعدادی از آن را روانه بازار کرده اند.

مزایای سرخ کن تفال

اما سوال اینجاست که کدام برندها کامل ترین و باکیفیت ترین سرخ کن های بدون روغن را تولید کرده اند؟

برند تفال یکی از معتبرترین نام های تجاری در دنیا است که محصولات تولیدی آن را می توان جزو محصولات بی عیب و نقص خواند.

این برند در تولید سرخ کن بدون روغن نیز بیکار نمانده و چند نمونه باکیفیت از محصول را روانه بازار کرده است و حالا در این نوشتار بررسی خواهیم کرد که بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال کدام محصول است.

قطعا ما در ادامه نمونه پیشنهادی خود را معرفی خواهیم نمود اما برای آشنایی بیشتر و بهتر شما، در ابتدا چند نمونه معروف و پرفروش از سرخ کن های تفال را بررسی کرده و سپس به معرفی بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال خواهیم پرداخت.

طبق بررسی های انجام شده از میزان و تحلیل فروش سرخ کن بدون روغن تفال به این نتیجه رسیدیم که این سه مدل از سرخ کن های تفال جزو بهترین و کاربردی ترین سرخ کن های برند تفال از نظر مشتریان هستند:

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY201

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY501

و اما بپردازیم به بررسی ویژگی هر کدام از این سه سرخ کن بدون روغن تفال

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY201

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY201 از پرطرفدارن ترین سرخ کن های آنالوگ است. این سرخ کن با قیمت مناسب از سایر مدل ها و کیفیت همسطح با سایر مدل ها توانسته به یکی از محصولات پرفروش برند تفال تبدیل شود.

از ویژگی هایی که باید برای این سرخ کن نام برد، وجود دو دکمه چرخی است که یکی از آن ها مختص به زمان و دیگری مختص به دما است. توان مصرفی محصول 1500 وات بوده و به طور کلی این سرخ کن با توجه به میزان حجم و دما مناسب برای شش نفر است.

برای خرید سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY201 کلیک کنید

 

سرخ کن با کیفیت تفال

شما می توانید این با این محصول خوش ساخت و جمع جور انواع گوشت را سرخ و بریان کنید، انواع صیفی جات را سرخ کنید، کیک و پیتزا بپزید و نگران چاق شدن و رژیم خود نباشید.

سیستم گرمایشی این سرخ کن رژیمی  3D AIR PULSE TECHNOLOGY است که به صورت سه بعدی به گردش هوای داغ می پردازد و باعث ترد شدن و سرخ شدن یکدست غذا می گردد و محصول در زمان اتمام پخت به صورت خودکار خاموش می شود.

سرخ کن بدون روغن مدل EY201 را می توان جزو بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال خواند.

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111

اگر زندگی پرمشغله و زمان محدودی برای آشپزی دارید، سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111 مناسب شماست تا با کمترین زمان، خوشمزه ترین و سالم ترین غذاهای متنوع را بپزید.

این سرخ کن با برنامه های پیش فرض متفاوتی طراحی شده که کار را برای شما راحت تر خواهد کرد. هشت برنامه پیش فرض برای سرخ کردن و پختن انواع مرغ، ماهی، سیب زمینی، کیک، پیتزا و ...

برای خرید سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111 کلیک کنید

 

سرخ کن زیبای تفال

همراه این دستگاه یک دفترچه راهنما وجود دارد که به صورت تصویری و با جدول ساده نشان داده که برای چه غذایی چه دمایی نیاز است، پس نگران کار کردن با آن نباشید چون قرار نیست که سردرگم شوید.

میزان حرارت دستگاه 150-200 درجه است که کمک میکند سه برابر زودتر از حالت عادی، غذا را سرخ شده وپخته شده تحویل بگیرید.

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111 نیز جزو بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال است.

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY501

این سرخ کن همان مدل پیشنهادی لفتیکا و شاید بتوان گفت بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال است.

مانند سایر سرخ کن های بدون روغن تفال این محصول نیز دارای پوشش نچسب ضدخش است و همچنین بدنه عایق حرارت دارد.

برای خرید سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY501 کلیک کنید 

سرخ کن رژیمی تفال

اگر چربی خون بالایی دارید و یا قصد کم کردن وزن و رژیم گرفتن را دارید، می توانید روی این سرخ کن بدون روغن حساب ویژه ای باز کنید.

مانند سایر سرخ کن های بدون روغن برند تفال شما میتوانید قطعات غیربرقی این سرخ کن را داخل ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید.

این محصول دارای یک توری است بر روی صفحه داخلی قرار گرفته و مانند یک دستگاه گریل قدرتمند، مواد غذایی را گریل، کریسپی، ترد و برشته می کند.

سوالات متداول:

1-مبدا برند تفال کدام کشور است؟

 برند تفال برای کشور فرانسه بوده و تمامی محصولات آن از کیفیت درجه 1 برخوردار هستند.

2-تفال به غیر از سرخ کن بدون روغن چه محصولاتی را روانه بازار کرده است؟

زودپز، پلوپز، قهوه ساز، توستر، چای ساز، چرخ گوشت، اتو، آبمیوه گیری، انواع قابلمه و تابه و ... جزو محصولات این برند است.

3- با سرخ کن بدون روغن تفال چه غذاهایی را میتوان سرخ کرد یا پخت؟ انواع مواد غذایی مثل مرغ، گوشت استیک، ماهی، میگو، سبزیجات، صیفی جات و انواع کیک و پیتزا

4-آیا امکان خشک کردن میوه با سرخ کن بدون روغن تفال وجود دارد؟ بله با سرخ کن تفال میتوان به راحتی انواع میوه را خشک و چیپسی کرد.

5- میانگین دمای سرخ کن های تفال چقدراست؟ میزان تنظیم دما بنا به نوع سرخ کن های تفال متفاوت بوده و معمولا بین 80 تا 200 درجه سانتی گراد است.

6- سرخ کن های بدون روغن معمولا مناسب برای چند نفر هستند؟ بنا به حجم مخزن این مقدار متفاوت است. اما سرخ کن های بدون روغن تفال معمولا تا پخت و پز برای 6 نفر را پاسخگو هستند.

کدام یک از مدل های تفال را میتوان بهترین مدل سرخ کن تفال خواند؟ تمامی محصولات برند تفال دارای کیفیت درجه یک هستند اما آمارها نشان می دهد که سرخ کن مدل EY501، EY201، EY201  جزو مدل های پرطرفدار در بین مشتریان هستند.

مشاوره و پشتیبانی