0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی 3 تا از بهترین مارک سرخ کن خارجی در سال 1403

سرخ کن های جدید خارجی

امروزه با توجه به اینکه افراد اکثر زمانشان را خارج از منزل میگذرانند، سرخ کن ها به پرکاربردترین وسایل در تمام آشپزخانه ها تبدیل شده است، زیرا که با سرعتی بالا انواع غذاها را میپزد.

سرخ کن ها در گذشته انواع غذاها را با کمک روغن آماده میکردند، اما در طی سالیان گذشته تمامی کمپانی های بزرگ تولیدکننده انواع سرخ کن مثل فیلیپس، نینجا، مودکس و غیره برای حفظ سلامتی مشتریان اقدام به تولید سرخ کن های بدون روغن کرده اند.

 

سرخ کن جدید خارجی

برای استفاده از این سرخکن ها غذای موردنظر خود را در ابعاد مدنظر داخل سبد قرار میدهید سپس تنظیمات لازم را انجام میدهید.

اکثر این سرخکن ها مدرن ترین سیستم ها را دارند، که قابلیتها و آپشن های زیادی را در اختیار مشتریان قرار میدهد. در ادامه با بهترین مارک سرخ کن خارجی آشنا خواهید شد.

 

مشخصات یک سرخ کن خوب

یک سرخ کن خوب سرخ کنی است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن غذایی کاملا سالم تهیه کند. از آنجایی که تمامی سرخ کن های خارجی جدید غذا را بدون ذره ای روغن و فقط با گردش سریع هوای داغ تهیه میکنند، بسیار پرکاربرد هستند و غذای رژیمی و سالم را به راحت ترین روش ممکن میتوان در آنها تهیه کرد.

مشخصه مهم بعدی که یک سرخکن باید داشته باشد این است که حجم بالایی داشته باشد و پاسخگوی نیازهای مهمانی های شما نیز باشد.

بیشتر بخوانید:  معرفی  بهترین مدل سرخکن فیلیپس در سال 1403

 

سرخکن خارجی 1403

نکته بعدی این است که یک سرخ کن پیشرفته باید علاوه بر سرخ کردن، برنامه های  دیگری را نیز بتواند انجام بدهد. تمامی سرخکن های خارجی موجود در سایت ما برنامه هایی مثل گرم کردن، پخت نیمه آماده، گریل کردن، یخ زدایی، پخت ماهی، پخت مرغ، برنامه گرم نگه دار و غیره را نیز  دارند.

داشتن روکش نچسب ضد خش و امکان تنظیم دلخواه دما و روش پخت نیز از مهمترین مشخصات یک سرخ کن خوب است.

 برای مشاهده بیشتر سرخکنها اینجا را کلیک کنید.

بهترین مارک سرخ کن خارجی

در این قسمت میخواهیم شما را با 3 تا از پر فروش ترین و بهترین مارک های سرخ کن خارجی سایت لفتیکا آشنا کنیم:

 سرخ کن مودکس AF1012

معرفی سرخکن مودکس

 

پر فروش ترین سرخکن مودکس فروشگاه اینترنتی لفتیکا، سرخ کن مودکس AF1012 است. این سرخکن یک پک گسترده از ابزار برای تهیه انواع خوراکی ها را دارد که شامل توری روغن، قالب کیک، سینی فر و جوجه گردان است. در ادامه با دیگر مشخصات این محصول آشنا خواهید شد:

نوع: بدون روغن

ظرفیت: 12 لیتر

توان مصرفی: 1700 وات

وزن: 9.5 کیلوگرم

تایمرهوشمند 60 دقیقه ای: دارد

صفحه نمایش دیجیتال لمسی: دارد

سیستم نور داخلی: دارد

قابلیت تعریف دما: از 5 دقیقه تا 60 دقیقه

قابلیت تنظیم دما: بین 20 تا 200 درجه سانتیگراد

 

سرخ کن نینجا AF100

سرخکن خارجی نینجا

دومین سرخکنی که میخواهیم به شما معرفی کنیم سرخ کن نینجا AF100 است. این مدل سرخکن دارای 4 برنامه پیش فرض سرخ کن، کباب کن، گرم کن و میوه خشک کن است. هم چنین جنس سبد این سرخکن از سرامیک نچسب است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

در ادامه با دیگر مشخصات این محصول آشنا خواهید شد:

وزن: 5 کیلوگرم

حداکثر توان مصرفی: 1550 وات

صفحه نمایش دیجیتال: دارد

نوع سبد: کشویی

شکل سبد: گرد

لوازم جانبی: 1 عدد بشقاب کریسپر با روکش سرامیکی

 

سرخ کن مودکس AF9000

سرخکن مودکس 1403

نوع: بدون روغن

توان مصرفی: 1400 وات

تعداد برنامه های پخت: 12 برنامه

تایمر 90 دقیقه ای: دارد

تنظیم دما از 60 تا 200 درجه سانتیگراد: دارد

وزن: 5 کیلوگرم

صفحه نمایش دیجیتال: دارد

 

 خرید سرخ کن خارجی از فروشگاه اینترنتی لفتیکا

فروشگاه لفتیکا مدلهای مختلف سرخ کن خارجی را با بهترین قیمت تقدیم مشتریان میکند. همه این سرخکن ها با داشتن فناوری جریان هوای سریع، پخت و پز را 10 تا 15 برابر سریعتر از اجاق گاز انجام میدهند.

توجه داشته باشید که این سرخکن ها تمامی مواد خوراکی نظیر گوشت، سبزیجات، کیک، پیتزا و ... را بدون ذره ای روغن تهیه میکند. هم چنین بعد از اینکه غذا را تهیه کردید دیگر نگران سرد شدن غذا نخواهید بود، زیرا این سرخ کن ها قابلیت گرم نگه داشتن غذا را نیز خواهند داشت.

 

سرخکن جدید خارجی مودکس

همراه با تمامی سرخ کن های خارجی که از لفتیکا خریداری کنید یک دفترچه راهنما نیز ارائه میشود که تمامی اطلاعات لازم برای کار با دستگاه و اینکه برای هر نوع خوراکی به چه دما و به چه روشی نیاز دارید و خیلی موارد دیگر را توضیح داده است؛ به همین دلیل با خیال راحت سرخ کن موردعلاقه خود را خریداری کنید بدون اینکه نگران سردرگم شدن خود باشید.

 

سرخ کن های خارجی جدید چه تفاوتی با سرخ کن های خارجی قدیمی تر دارند؟

سرخ کن های جدید خارجی صفحه لمسی دیجیتالی دارند و تمامی فرایندهای پخت و پز را بصورت پیش فرض انجام میدهند و کار کردن با آنها بسیار راحت است، اما سرخ کن های خارجی قدیمی آنالوگ بودند و خود افراد تصمیم میگرفتند که میخواهند غذا را به چه روشی، تحت چه دمایی و در طی چه مدت زمانی تهیه کنند.

 

چگونه قطعات داخلی سرخکن را به بهترین روش ممکن بشوییم؟

تمیزکردن صحیح سرخکن تاثیر زیادی در افزایش طول عمر سرخ کن دارد. پس از اینکه کار شما با دستگاه سرخکن تموم شد آن را از برق بکشید تا سرد شود، سپس قطعات داخلی دستگاه مثل سبد، سینی و غیره را جدا میکنید و آنها را با ماشین ظرفشویی و یا با دست میشویید. توجه داشته باشید که حداقل هر دو روز یکبار قطعات داخلی سرخکن را بشویید تا از ایجاد جرم زیاد جلوگیری شود.

 

جنس سرخکن های خارجی از چیست؟

جنس بیرونی سرخ کن های خارجی جدید از پلاستیک مقاوم ABS است همین موضوع سبب میشود این محصولات کاملا در مقابل ضربه و حرارت مقاوم باشند. جنس داخلی آنها نیز از فولاد ضد زنگ است که مقاومت این محصول را در برابر خوردگی و اکسیداسیون بالا میبرد.

 

سخن پایانی

سه تا از  بهترین مارک سرخ کن خارجی را در این مقاله معرفی کردیم. این محصولات با قیمتی مقطوع  و  در بعضی موارد با ارسال رایگان تقدیم مشتریان عزیز  میگردد. برای بررسی مدلهای دیگر سایت ما را به دقت بررسی کنید.

مشاوره و پشتیبانی