0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی 4 تا از "بهترین قهوه ساز خانگی" در سال 1403

بدون شک هیچ چیز بیشتر از نوشیدن یک فنجان قهوه در اول صبح، حال فرد را تازه نگه نمی‌دارد. البته حفظ طعم و مزه قهوه تنها با انتخاب بهترین قهوه‌ساز خانگی امکان‌پذیر است.

تنوع محصولات خانگی در بازار سبب شده تا افراد برای انتخاب بهترین لوازم برقی آشپزخانه‌ای دچار سردرگمی شوند. در خصوص خرید لوازم برقی خانگی، انتخاب بهترین کیفیت حرف اول و آخر را می‌زند.

قهوه ساز خانگی

بنابراین نباید کیفیت را فدای صرف هزینه‌های پایین کرد. اما پرسش اینجاست که بهترین قهوه ساز خانگی چه برندی است؟ اگر با ویژگی‌های بهترین دستگاه قهوه ساز آشنا نیستید و شناخت دقیقی از انواع برند قهوه ساز ندارید، نگران نباشید.

ما اینجا هستیم تا شما را با انواع بهترین قهوه ساز خانگی در مدل‌ها و برندهای متنوع آشنا کنیم.

پرتقاضاترین انواع قهوه ساز خانگی از دید خریداران

احتمالاً شما هم به دفعات با گشت‌و‌گذار در سایت‌های فروشگاهی با کالاهای خانگی مشتری پسند مواجه شده اید. معمولاً محصولات پر طرفدار از نظر کارایی و عمل‌کرد در ذهن خریداران ثابت شده‌اند.

علاوه بر آن پرفروش‌ترین لوازم برقی خانگی به دلیل عرضه و تقاضای بالا دارای قیمت خرید مناسب‌تری هم هستند. در نتیجه ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از آنکه برای خرید دست به جیب شوید، حتماً یک آمار سرانگشتی از پرتقاضاترین کالاهای لوازم برقی خانگی داشته باشید.

برای خرید بهتر، ما در این بخش۴ مدل از بهترین قهوه ساز خانگی را به شما معرفی می‌کنیم:

اسپرسو ساز نوا ۱۴۵۰ وات مدل NCM-128EXPS

آنچه که بیشتر از شکل و ظاهر برای خرید دستگاه قهوه ساز اهمیت دارد، کارایی و عمل‌کرد مطلوب است. اسپرسو ساز نوا مدل NCM-128EXPS به عنوان یکی از بهترین قهوه ساز خانگی شناخته شده است.

برای خرید این قهوه ساز کلیک کنید 

این دستگاه قهوه ساز حرفه‌ای علاوه بر مصارف خانگی قابل استفاده برای کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها هم می‌باشد. از جمله مزایای دستگاه اسپرسو نوا مدل ۱۲۸می‌توان به قابلیت آماده کردن همزمان دو فنجان قهوه اشاره کرد.

همچنین این دستگاه دارای توان مصرفی ۱۴۵۰ وات با فشار بخار ۱۵ بار می‌باشد. یکی از نشانه‌های مرغوبیت بهترین قهوه ساز خانگی ایجاد گرمای عالی با قدرت بسیار بالاست.

اسپرسو ساز نوا دارای صفحه گرم نگهدارنده می‌باشد. بدین ترتیب در هر لحظه می‌توانید قهوه‌تان را مجدد گرم و تازه میل کنید. همچنین گرم نگه داشتن فنجان برای مدت زمان بیشتر، از دیگر ویژگی‌های ممتاز این محصول است.

ویژگی‌های اسپرسو ساز نوا مدل NCM-128EXPS 

 کارایی آسان و بهینه

 قابلیت تنظیم تایمر

 قابلیت تمیز کردن اتوماتیک سبد قهوه

 دارای دو لوله جداگانه جهت ایجاد بخار و آب جوش

 مناسب برای مصارف خانگی، کافی شاپ و رستوران‌ها

 دارای ارزش خرید بالا

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220

از دیگر انواع بهترین قهوه ساز خانگی با درجه کیفی استاندارد، می‌توان به اسپرسو ساز فیلیپس اشاره کرد. اگر قهوه‌تان را آسیاب نکردید، نگران نباشید. چرا که با خرید دستگاه اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220 می‌توانید از دانه قهوه هم استفاده کنید.

برای خرید این قهوه ساز کلیک کنید 

قهوه ساز فیلیپس 

قابلیت تنظیم میزان بخار آب در این دستگاه کاملاً دستی است. همچنین امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های ممتاز این دستگاه می‌توان به امکان نوشیدنی‌های قابل تهیه متنوع از جمله اسپرسو، کافه لاته، ماکیاتو، امریکانو، شیر گرم و … اشاره کرد.

شما می‌توانید با خرید اسپرسو ساز فیلیپس از کیفیت مطلوب یک قهوه ساده با کارایی آسان و قیمت مناسب بهره‌مند شوید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با خرید این محصول از عهده سرو قهوه حتی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه هم برآیید.

 ویژگی‌های اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220

 سهولت در استفاده

 کیفیت مطلوب و بهینه

 برخورداری از آسیاب خودکار قهوه

 قابلیت آماده سازی انواع نوشیدنی‌های گرم

 دارای سرعت و عصاره‌گیری عالی

 مناسب برای مصارف خانگی، کافی شاپ و رستوران‌ها

 دارای ارزش خرید بالا

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421.S

اگر به دنبال یک دستگاه قهوه ساز بی‌نظیر با عمل‌کرد عالی هستید، خرید اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421.S پیشنهاد ما به شماست.

در‌واقع این دستگاه به عنوان یکی دیگر از بهترین قهوه ساز خانگی در بازار شناخته شده است. قابلیت آماده کردن اسپرسو، کاپوچینو و قهوه فوری از جمله اصلی‌ترین کارایی این دستگاه به شمار می‌آید.

برای خرید این قهوه ساز کلیک کنید

قهوه ساز دلونگی

طراحی شیک و زیبا همراه با نمایشگر دیجیتال و قدرت ۱۱۰۰ وات از دیگر مشخصه‌های برجسته این دستگاه می‌باشد. نمایشگر دیجیتال دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا از زمان آماده شدن قهوه به راحتی مطلع شوید.

همچنین این قهوه ساز دارای ظرفیت آب ۱.۲ لیتر است که تهیه چندین فنجان قهوه را برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی‌های اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421.S 

 قابلیت تنظیم دستی میزان بخار آب

 قابلیت استفاده از پودر قهوه

 کارایی آسان و مطلوب

 دارای صفحه نمایشگر دیجیتال

 مناسب برای تهیه انواع اسپرسو، قهوه فوری و کاپوچینو

 دارای ارزش خرید بالا

اسپرسو ساز 15 بار مودکس مدل ES4400

خرید بهترین قهوه ساز خانگی فاکتورهای متعددی را شامل می‌شود. در‌واقع برای خرید بهترین محصول باید پارامترهایی نظیر سهولت در کارایی، کیفیت بالا، ارزش خرید و قیمت را مورد توجه قرار دهید. همچنین نوع نیاز مصرفی برای انتخاب بهترین قهوه ساز از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای خرید این قهوه ساز کلیک کنید

 قهوه ساز مودکس

مودکس از جمله برندهای انگلیسی است که در میان مشتریان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می‌باشد. اسپرسو ساز 15 بار مودکس مدل ES4400 از دیگر انواع بهترین قهوه ساز خانگی در بازار است که قابلیت‌های ویژه‌ای را به همراه دارد.

تنظیم میزان غلظت قهوه، آماده کردن سریع قوه فوری و اسپرسو از جمله مشخصه‌های اصلی این دستگاه است. به طور کلی این محصول نیاز و خواسته شما را از آماده کردن قهوه فوری برآورده می‌کند.

ویژگی‌های اسپرسو ساز 15 بار مودکس مدل ES4400

 کارایی آسان و مطلوب

 قابلیت استفاده از پودر قهوه

 دارای ظرفیت مخزن آب مناسب

 برخورداری از بدنه استیل ضد زنگ

 برخورداری از سیستم گرمایشی سریع حرارتی

 مناسب برای مصارف خانگی

 ارزش خرید بالا

چرا خرید بهترین قهوه ساز خانگی؟

همیشه انتخاب بهترین لوازم برقی خانگی یک سرمایه‌گذاری همیشگی است. چرا که با پرداخت هزینه‌ای منصفانه می‌توانید از مزایای یک دستگاه کاربردی با طول عمر زیاد بهره‌مند شوید.

اسپرسوساز خانگی

آنچه که در انتخاب دستگاه‌های برقی از جمله قهوه سازها قابل توجه است، کیفیت، دوام و ماندگاری محصول می‌باشد. در نتیجه در این خصوص نباید کیفیت دستگاه را نادیده گرفت.

خرید اینترنتی بهترین قهوه ساز خانگی

با توجه به توضیحات گفته شده ما در این مطلب به شرح مختصری درباره هر یک از ویژگی‌های ۴ محصول از پرتقاضاترین و بهترین قهوه ساز خانگی پرداختیم.

هر یک از محصولات دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و یونیک هستند. شما می‌توانید بنا بر نوع نیاز مصرفی‌تان از کارایی انواع دستگاه‌ها بهره‌مند شوید. تمامی محصولات دارای گارانتی فروش، ضمانت کالا و خدمات پس از فروش می‌باشند.

برای برخورداری از تضمین بهترین کیفیت و قیمت، زمان را از دست نداده و همین حالا محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید.

مشاوره و پشتیبانی