0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی 3 تا از بهترین سرخ کن های بدون روغن در سال 1403

سرخ کن بدون روغن ساخته و روانه بازار شد تا شما علاوه بر داشتن رژیم و سالم خواری، خود را از خوردن غذاهای سرخ شده و جذاب محروم نکنید.

تاکنون سرخ کن های بدون روغن یا همان سرخ کن رژیمی در انواع مختلف و در برندهای متنوعی تولید شده اند و ما اکنون قصد داریم سه تا از بهترین سرخ کن های بدون روغن را به شما معرفی کنیم.

برای آشنایی با بهترین سرخ کن بدون روغن موجود در ایران، همراه ما باشید.

اولین پیشنهاد ما سرخ کن نینجا مدل AF400EU

با این سرخ کن می توانید فارغ از فر، مایکروویو و حتی گاهی فارغ از اجاق گاز باشید، سرخ کن  9.5 لیتری نینجا فکر همه جا را کرده است!

با این سرخ کن رژیمی بدون ذره ای روغن غذاهای ترد و خوشمزه درست کنید. یکی از بولدترین ویژگی های این سرخ کن دوقلو بودن آن است .

برای خرید قسطی سرخ کن یدون روغن نینجا از فروشگاه لفتیکا کلیک نمایید

سرخ کن رژیمی

 

دو مخزن به گنجایش 4.75 لیتر می تواند حجم زیادی از غذا را برای شما آماده کرده یا دو غذای متفاوت را همزمان برای شما حاضر نماید، آن هم در کمترین زمان!

سرخ کن دوقلو نینجا می تواند بهترین سرخ کن بدون روغن برای خانواده های پرجمعیت یا کافه و رستوران ها باشد.

ویژگی های سرخ کن بدون روغن نینجا مدل  AF400EU

سرخ کن رژیمی مدل  AF400EU یکی از  بهترین ابزارهای آشپزی مدرن است. این دستگاه، پخت و پز آسان و سریع را برای شما فراهم کرده و از فناوری پیشرفته ای برخوردار است.

سرخ کن بدون روغن نینجا دارای قابلیت های متفاوتی برای پخت غذا است. قابلیت هایی همچون سرخ کردن عمیق، پخت نیمه آماده و گرم کردن، پختن غذا و گریل کردن غذا.

اگر قصد دارید به آشپزی خود سرعت داده و در زمان صرفه جویی نمایید، می توانید از سرخ کن های بدون روغن استفاده کنید.

سرخ کن نینجا

توان مصرفی این محصول 1670 وات بوده که حداکثر آن به 2470 وات می رسد و المنت های آن برای هر دو سبد به صورت جداگانه طراحی شده که امکان پخت دو غذا به صورت جداگانه را به شما می دهد.

سرخ کن دوقلو بدون روغن نینجا مناسب برای 5 الی 7 نفر است و در دسته بهترین سرخ کن بدون روغن جای می گیرد.

دومین پیشنهاد ما سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY501

سرخ کن بدون روغن تفال مدلEY501 نیز  در دسته بهترین سرخ کن بدون روغن است که طرفداران زیادی دارد.

این سرخ نیز براساس بهترین و اصولی ترین ویژگی های روز دنیا طراحی و ساخته  شده و می تواند کاربردی ترین وسیله برای پخت و پز در آشپزخانه شما باشد.

ویژگی های سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY501

گنجایش این سرخ کن بدون روغن 4.2 لیتر بوده و محصول مناسبی برای خانواده های 2 الی 5 نفره است. شما می توانید انواع مواد پروتئینی، ماهی، صیفی جات و ... را بدون قطره ای روغن در این دستگاه سرخ کرده و آماده نمایید.

به علاوه، این سرخ کن به بهترین شکل کیک .و پیتزا را برای شما پخته و آماده می سازد و می تواند در گرم و برشته کردن نان به شما کمک نماید.

برای خرید قسطی سرخ کن بدون روغن تفال از سایت لفتیکا کلیک نمایید

سرخ کن تفال

تنظیم حرارت این دستگاه بین 150 الی 200 درجه است و با روکش نچسب ضدخش خاطر شما را از هرنوع پخت و پزی آسوده خواهد کرد.

سرخ شدن تمام قسمت های مواد غذایی بدون تکان دادن و زیر و رو کردن آن، کار شما را بیشتر از همیشه راحت می کند. فقط کافیست غذا را داخل دستگاه گذاشته و چند دقیقه بعد به صورت سرخ شده، پخته شده یا گریل شده به صورت یکدست تحویلش بگیرید.

اگر چربی خون شما بالاست و در عین حال غذاهای سرخ شده را به غذاهای بخارپز ترجیح می دهید، یا اگر قصد کم کردن وزن دارید و نمی توانید طولانی مدت غذاهای بخارپز و خام را تحمل کنید، این سرخ کن مناسب شماست.

سومین پیشنهاد ما سرخ کن فیلیپس مدل HD9863

برند نام آشنای فیلیپس خودش را در زمینه تمام محصولات برقی که تاکنون تولید کرده ثابت کرده و این سرخ کن از برند فیلپیس را می توان جزو بهترین سرخ کن بدون روغن موجود در ایران خواند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس نیز مانند دو سرخ کن دیگر، جزو دستگاه های هوشمند، سریع و کارآمد است. می توان گفت در حال حاضراین سرخ کن جزو بهترین سرخ کن های بدون روغن از برند فیلیپس است.

برای خرید قسطی سرخ کن بدون روغن از فروشگاه لفتیکا کلیک نمایید

سرخ کن رژیمی فیلیپس

ویژگی های سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863

این دستگاه مناسب برای خانواده های 4 الی 8 نفره بوده و ظرفیت حجم آن 7.3 است. جنس بدنه این سرخ کن فیلیپس پلاستیکی بوده و جنس تابه آن فلز با روکش نچسب است.

از قابلیت های آن می توان به تکنولوژی پخت دستگاه که دارای گردش سریع هوا داغ است، اشاره نمود.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9863 دارای برنامه های پخت متنوع و سیستم قطع کن خودکار است و همچنین قابلیت تفکیک قطعات برای شستشو آسان را دارد.

جالب است بدانید که این دستگاه با وجود فناوری جریان هوای سریع، پخت و پز را 15 برابر سریع تر از اجاق گاز انجام می دهد.

سوالات متداول درباره سرخ کن بدون روغن

سرخ کن های معمولی با سرخ کن های بدون روغن چه تفاوتی دارند؟

سرخ کن های معمولی روغن زیادی برای پخت و پز احتیاج دارند و این باعث به خطر افتادن سلامتی افراد میشود. سرخ کن های بدون روغن که به آن ها سرخ کن رژیمی هم گفته می شود، از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده و می تواند یک آیتم مناسب برای پخت و پز سالم باشد.

منظور از سرخ کن آنالوگ و سرخ کن دیجیتال چیست؟

سرخ کن های آنالوگ دارای برنامه های پیش فرض پخت وپز نیستند و باید به صورت دستی تنظیم دما و تنظیم زمان شوند، سرخ کن های دیجیتال دارای برنامه های پیش فرض بوده و کار کردن با آن ها راحت تر است.

سرخ کن های بدون روغن چه کاربردی دارند؟

شما می توانید انواع مواد غذایی اعم از مرغ، ماهی، گوشت، استیک، سیب زمینی، بادمجان، کدو و ... را در این دستگاه بدون روغن یا با چند قطره روغن سرخ نمایید.

می توانید برای پختن کیک و پیتزا از آن بهره ببرید یا نان را به وسیله این دستگاه گرم کنید.

همچنین می توانید حدود نیم ساعت، غذا را پس از پختن در داخل دستگاه گرم نگه دارید.

 

مشاوره و پشتیبانی